معاون وزیر نفت: روزانه 600 میلیون مترمکعب گاز در کشور فراورش می شود

معاون وزیر نفت گفت: روزانه 600 میلیون مترمکعب گاز دراین شرکت فراورش می شود که بالاترین مقدار تولید در تاریخ صنعت گاز به شمار می رود وهمچنان برای افزایش تولید نیز برنامه داریم.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم، حمیدرضا عراقی درجمع کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم با تاکید بر اهمیت جهانی گاز اظهارداشت: محوریت توسعه کشور، مبتنی بر انرژی گاز است و کارکنان باید قدر این فرصت عظیم را بدانند.

وی اضافه کرد: همه مسوولان ارشد نظام در صحبت ها و دیدارهای خود تلاش ها و دستاوردهای شرکت ملی گاز را مورد توجه و تقدیر قرار می دهند و این مساله نشان از اعتمادی است که به این شرکت می شود.

عراقی ادامه داد: اکنون شرکت ملی گاز ایران به مرحله جدیدی از عقلانیت در عرصه های ملی و بین المللی رسیده است و به شبکه ای تبدیل شده که همه ارکان کشور به آن نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: ماهانه 9 هزار میلیارد ریال هدفمندی یارانه از محل شرکت ملی گاز ایران تامین می شود.

وی گفت: ماموریت ما تنها تامین گاز مصرفی مردم نیست بلکه دربخش های مختلف جامعه به این شرکت اعتماد وجود دارد.

عراقی اظهارداشت: همزمان با نقش ارزنده ای که در توسعه کشور داشته ایم، هیچ پروژه سرمایه ای شرکت ملی گازایران نیز در سال گذشته بر زمین نماند وهمه آنها با اعتبار مالی مناسب روبرو بودند.

معاون وزیر نفت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرونده گازی ایران با کشور ترکیه گفت: ترکیه این پرونده گازی را به ایران باخت ودر چندین نوبت دفاعیه های محکم و مستندی توسط ایران در داوری بین المللی انجام گرفت وبا محکوم شدن ترکیه بار دیگر جهان به ما اعتماد کرد.

وی گفت: دربعد صادرات، ایران به تمامی تعهدات خود پایبند است طوری که هم اکنون صادرات به کشور ترکیه انجام می شود و این مساله باعث ایجاد اعتماد بین المللی به صنعت گاز شده است.

عراقی بیان کرد: نیروی انسانی این مجموعه می تواند اعتماد را در تمامی ابعاد به جامعه تزریق کند.

وی نیروهای انسانی شرکت ملی گاز ایران را از بهترین نیروها دانست که به صورت منسجم و اعتماد بالا در حال خدمت رسانی به جامعه هستند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: وجود اعتماد درهر سازمانی باعث رشد استعداد ها می شود و توسعه را به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اکنون همه افراد شاغل دراین شرکت، به شغل خود افتخار می کنند واین سرمایه ارزشمند را با اعتماد دوچندان باید تقویت کنیم واصول، اخلاق وعقلانیت را محور برنامه های توسعه ای خود بدانیم. 

پالایشگاه گاز فجردر شهرستان جم درجنوب استان بوشهر واقع است و 27 درصد از گاز مصرفی مورد نیاز کشور را تامین می کند.
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ۱۴:۰۶
تعداد بازدید : ۵۴۲