پایان رقابت در مصرف آب

پایان رقابت در مصرف آب
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو با اشاره به اهم برنامه های در نظر گرفته شده در برنامه ششم توسعه اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها آغاز شده و مقرر است جلوی رقابت در مصرف آب گرفته شود.

علیرضا دائمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این که جلسات رسمی مربوط به تدوین برنامه ششم توسعه آغاز شده است گفت: هم در بحث انرژی و هم در بحث آب باید نقش مهمی را ایفا کنیم.

وی با اشاره به تاکید دولت بر مساله آب گفت: در بین موضوعات مطرح شده در دولت، بحث آب بسیار پررنگ‌تر است و باید جلوی رقابت در مصرف آب محدود شود تا از شرایط فعلی که با مشکلات منابع آب مواجه هستیم عبور کنیم.

استانداردها باید بازنگری شوند

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو همچنین با اشاره به لزوم بازنگری نسبت به استانداردها در جهان با گذر زمان گفت: استانداردها در جهان تغییر می کند و این تغییر ناشی از تحولات دانش فنی، ابزار و تاسیسات و ... است.

دائمی با تاکید بر این‌که استانداردهای ایران نیز متناسب با تحولات جهانی باید بازنگری شود گفت: امروزه در مورد مباحثی چون آب، برق، بهداشت، محیط زیست و ... مباحثی مورد توجه است که دو دهه پیش مطرح نبودند.

۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶
تعداد بازدید : ۸۸۵