٤ میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان رضوی مصرف شد

٤ میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان رضوی مصرف شد
منطقه خراسان رضوی در سال گذشته، مصرف کننده بیش از چهار میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، به خبرنگار شانا، گفت: در این بازه زمانی مصرف انواع فرآورده نفتی این منطقه شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره، به چهار میلیارد و ٩ میلیون و ٩٢٧ هزار لیتر رسید.

محمد مهدی قرایی درباره بنزین مصرفی منطقه خراسان رضوی، گفت: مصرف این فرآورده نفتی در سال پیش به یک میلیارد و ٣٩١ میلیون و ٨٥١ هزار لیتر رسید که یک میلیارد و ٣٣١ میلیون و ٣٤٨ هزار لیتر آن بنزین معمولی و ٦٠ میلیون و ٤٦٧ هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.

وی افزود: مصرف بنزین معمولی این منطقه نسبت به سال ٩٢، یک درصد و بنزین سوپر نیز پنج درصد افزایش یافته است.

به گفته قرایی، در ٣٦٥ روز پارسال، ٢٠٢ میلیون و ٤٨١ هزار لیتر نفت سفید در منطقه خراسان رضوی مصرف شد که این مقدار، از کاهش ٢٦ درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به سال پیش از آن حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به کاهش هشت درصدی نفت گاز مصرفی این منطقه نسبت به سال ٩٢ اظهار کرد: مصرف نفت گاز این منطقه در سال ٩٣، یک میلیارد و ٥٤٨ میلیون و ٥١٧ هزار لیتر بوده است.

وی همچنین از مصرف ٨٦٧ میلیون و ٧٨ هزار لیتر نفت کوره در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده نفتی نیز در قیاس با ١٢ ماه سال ٩٢، ١٢ درصد کاهش یافته است.

۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ۱۶:۲۴
تعداد بازدید : ۵۶۶