دامنه مصرف انواع فرآورده نفتی کهگیلویه و بویر احمد به ٣٥٠ میلیون لیتر رسید

دامنه مصرف انواع فرآورده نفتی کهگیلویه و بویر احمد به ٣٥٠ میلیون لیتر رسید
مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه کهگیلویه و بویر احمد در سال گذشته به ٣٥٠ میلیون لیتر نزدیک شد.

Normal ٠ false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer٤ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج) به خبرنگار شانا گفت: در ٣٦٥ روز سالی که گذشت، ٣٤٧ میلیون و ٦١٣ هزار لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این منطقه مصرف شده است.

اسدالله طاهری با اشاره به افزایش دو درصدی مصرف بنزین این منطقه نسبت به سال ٩٢ اظهار کرد: مصرف این سوخت در منطقه کهگیلویه و بویر احمد در سال ٩٣ به ١٧٠ میلیون و ١٩٧ هزار لیتر رسیده است.

وی درباره مصرف نفت سفید این منطقه عنوان کرد: مصرف این فرآورده نفتی در ١٢ ماه پارسال، ٣٠ میلیون و ٤٨٨ هزار لیتر بوده که این مقدار از کاهش ١٩ درصدی مصرف آن نسبت به سال پیش از آن حکایت دارد.

طاهری همچنین از مصرف ١٤٠ میلیون و ٥٥٩ هزار لیتر نفت گاز در این منطقه خبر داد و افزود: مصرف نفت گاز این منطقه در سالی که گذشت، نسبت به سال ٩٢، پنج درصد افزایش یافته است.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویر احمد در سال گذشته، ٦ میلیون و ٣٦٩ هزار لیتر نفت کوره در این منطقه مصرف شد که  ١٤ درصد کاهش را نسبت به سال قبل از آن را نشان می دهد

وی درباره مصرف گازطبیعی فشرده نیز گفت: مصرف این سوخت پاک در سال گذشته با رشد هشت درصد نسبت به سال ٩٢، به ٧٨ میلیون و ٣٧٠ هزار متر مکعب رسید.

مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در این منطقه یاد آور شد: مصرف این سوخت پاک در کهگیلویه و بویر احمد، در سال ٩٣ به ٧٨ میلیون و ٨٧٠ هزار متر مکعب رسید.

۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ۱۶:۲۶
تعداد بازدید : ۵۷۳