راه اندازی فاز دوم خط لوله اتیلن غرب در سال ۹۴

راه اندازی فاز دوم خط لوله اتیلن غرب در سال ۹۴
معاون وزیر نفت با اشاره به ۶۲ فرصت جدید سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی از تکمیل و راه اندازی فاز دوم خط لوله اتیلن غرب تا میاندوآب در سال جاری خبر داد.

عباس شعری مقدم درباره برنامه‌های توسعه صنعت پتروشیمی در سال ۹۴، گفت: هم اکنون ۶۲ طرح نیمه کاره صنعت پتروشیمی در انتظار جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و خارجی است که پیش بینی می‌شود با جذب سرمایه در این طرح‌ها بتوانیم عقب ماندگی‌های صنعت پتروشیمی نسبت به چشم انداز را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به تسریع در روند اجرایی احداث فاز دوم پتروشیمی ها در منطقه عسلویه، تصریح کرد: علاوه بر این امسال تکمیل و بهره برداری از فاز ۲ خط لوله اتیلن غرب تا میاندوآب در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه مطابق با تصمیم وزیر نفت به دلیل خصوصی سازی، منابعی برای تکمیل شاخه دنا از خط لوله اتیلن غرب و خط اتیلن مرکز برای شرکت ملی صنایع پتروشیمی باقی نمانده است، اظهار داشت: بر این اساس مکاتباتی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای چگونگی تامین منابع انجام شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های کاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال ۹۴ توجه به دارائی‌های نامشهود و بحث های مرتبط با مدیریت دانش عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر امسال ستاد تحول شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای آماده کردن همکاران و ذی نفعان صنعت پتروشیمی برای پذیرش و آشنایی با نقش جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان یک سازمان جدید توسعه ای تشکیل شده است.

شعری مقدم با اعلام اینکه باید دستور العمل‌های تدوین شده در این زمینه بازنگری شود به طوریکه رویکرد اقتصاد مقاومتی در تمام طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی به صورت واقعی اجرایی بار دیگر بر اهمیت فرآیند جانشین پروری تاکید کرد، یادآور شد: از مدیریت توسعه منابع انسانی باید زمینه ای را فراهم کند که برای هر یک از مدیران جانشین توانمندی پرورش یابد تا با جابه جایی افراد خللی در روند فعالیت شرکت پدید نیاورد.

۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ۱۴:۴۲
خبرگزاری مهر |
تعداد بازدید : ۶۱۱