ثبت مصرف ١,١ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در لرستان

ثبت مصرف ١,١ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در لرستان
مصرف فرآورده های نفتی منطقه لرستان در ٣٦٥ روز پارسال به بیش از ١,١ میلیارد لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: مصرف انواع فرآورده های نفتی این منطقه در سال ٩٣، به یک میلیارد و ١٣٠ میلیون و ٤٥٨ هزار لیتر رسیده است.

هوشنگ حیدریانی با اشاره به افزایش یک درصدی مصرف بنزین موتور در سال گذشته (نسبت به سال پیش از آن)، گفت: مصرف این سوخت در سالی که گذشت به ٣٨٢ میلیون و ٣٥ هزار لیتر رسید.

وی از مصرف ١٢٢ میلیون و ٤٣٢ هزار لیتر نفت سفید در منطقه لرستان خبر داد و افزود: مصرف این فرآرده نفتی نسبت به سال ٩٢، کاهش ١٥ درصدی کاهش داشته است.

حیدریانی با بیان این که در سال گذشته مصرف نفت گاز این لرستان  ٥٧٠ میلیون و ٤٦٥ هزار لیتر بوده است، اظهار کرد:این مقدار از افزایش پنج درصدی مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با ١٢ ماه سال ٩٢ حکایت دارد.

به گفته وی، در سالی که گذشت ٥٥ میلیون و ٥٢٦ هزار لیتر نفت کوره در منطقه لرستان مصرف شده که این مقدار با کاهش ٢٨ درصدی مصرف این فرآورده نسبت به سال پیش از آن همراه بوده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان درباره گاز مایع (ال پی جی) مصرفی این منطقه نیز گفت: مصرف این فرآورده با ٢٤ درصد کاهش نسبت به سال ٩٢، در سال پیش به ٦٢ هزار و ٤٧٧ تن رسید.

۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ۱۴:۱۷
تعداد بازدید : ۶۹۰