فرآورده های نفتی خطوط لوله منطقه اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار است

فرآورده های نفتی خطوط لوله منطقه اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار است
انجام آزمایشهای کنترل کیفی فرآورده های دریافتی و ارسالی از طریق خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان، احتمال آلودگی آنها را به صفر رسانده است.

رئیس آزمایشگاه مرکز انتقال نفت شهید بهشتی خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان به خبرنگار شانا،گفت:با توجه به کنترلهای کیفی ٢٤ ساعته فرآورده های نفتی در آزمایسگاه این منطقه،به جرات می توان گفت که هیچ فرآورده در منطقه خطوط لوله اصفهان وجود ندارد که بدون کنترل کیفیت منتقل شود.

آرش پور بندری افزود:در این آزمایشگاه حدود ١٥ مورد فعالیت آزمایشگاهی از جمله مانیتورینگ کامل روغن توربین پمپها، کنترل خطوط رسید و برداشت، مخازن پالایشگاه انجام می شود.

وی با بیان این که عملیات در این آزمایشگاه یک خودآزمایی محسوب می شود، عنوان کرد: فرآورده ای که تحویل می گیریم دارای مشخصات خاصی است که با انجام آزمایشهای لازم و کنترل کیفیت با همان مشخصات خاص تحویل داده می شود.

پور بندری افزود:در مخازنی که عملیات دریافت (رسید) فرآورده نفتی انجام می شود،به منظور تلاقی نکردن مواد با یکدیگر در خطوط لوله، آزمایشهایی انجام      می شود که در صورت تشخیص آلودگی، این مهم برطرف خواهد شد.

رئیس آزمایشگاه مرکز انتقال نفت شهید بهشتی خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان،تصریح کرد: کنترل روغن توربینها به منظور تشخیص زمان تعویض آن و تعمیر توربین را از جمله فعالیتهای مهم این آزمایشگاه  خواند و گفت: هم اکنون تمام آزمایشهای مربوط به روغن شرکت خطوط لوله و مخابرات در این آزمایشگاه انجام می شود.

پوربندری با بیان این که این آزمایشگاه از سال ٨٥ در منطقه اصفهان راه اندازی شده است،اعلام کرد: در چند سال گذشته این آزمایشگاه به تجهیزات مدرن و به روز دنیا مجهز شده است.

به گزارش شانا مدیر منطقه خطوط لوله و مخابرات اصفهان درباره این آزمایشگاه گفت:انجام آزمایشهای شرکت خطوط لوله و مخابرات در این آزمایشگاه ١١ میلیارد و ٢٧٤ میلیون و ١٧٤ هزار ریال صرفه جویی ایجاد کرده است.

مجتبی بشارتیان افزود: اگر قرار بود انجام این آزمایشها در خارج از شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان انجام شود، بیش از مبلغ اعلام شده هزینه  می شد.

۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۷۰۵