مصرف ٦٨٥ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه چالوس

مصرف ٦٨٥ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه چالوس
مصرف فرآورده های نفتی منطقه چالوس در سالی که گذشت، به بیش از ٦٨٥ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس به خبرنگار شانا، گفت: مصرف انواع فرآورده های نفتی منطقه چالوس شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در سال ٩٣، با چهار درصد کاهش نسبت به سال پیش از آن، به ٦٨٥ میلیون و ٣٨٠ هزار لیتر رسید.

سید محمود طاهری،بنزین مصرفی این منطقه را در سال گذشته،٤٥٢ میلیون و ٤٦٠ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: از این مقدار، ٤١٩ میلیون و ٥١٥ هزار لیتر آن بنزین معمولی و ٣٢ میلیون و ٩٤٥ هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.

به گفته وی، مصرف بنزین معمولی منطقه چالوس نسبت به سال ٩٢، یک درصد و بنزین سوپر نیز ١٤ درصد افزایش یافته است.

طاهری،همچنین مصرف پارسال نفت سفید منطقه چالوس را ٦٩ میلیون و ١٤٦ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: مصرف این فرآورده نفتی در مقایسه با سال قبل از آن  کاهش ٢٠ درصدی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس درباره مصرف نفت گاز نیز گفت: در سالی که گذشت ١٦٢ میلیون و ٥٦٧ هزار لیتر نفت گاز در منطقه چالوس مصرف شد که این مقدار از کاهش ١١ درصدی مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با سال ٩٢ حکایت دارد.

وی با اشاره به کاهش ٢٩ درصدی مصرف نفت کوره این منطقه در سال ٩٣، نسبت به سال پیش از آن بیان کرد: مصرف این سوخت در سالی که گذشت به  یک میلیون و ٢٠٧ هزار لیتر رسیده است.

۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۴۲
تعداد بازدید : ۵۶۵