آموزش آتش نشانان ستاره خلیج فارس در پالایشگاه آبادان

آموزش آتش نشانان ستاره خلیج فارس در پالایشگاه آبادان
آتش نشانان جدید پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس،در پالایشگاه نفت آبادان دوره های آموزشی می بینند.

به گزارش شانا،رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس در این باره گفت: با توجه امکانات آموزشی و نیروهای مجرب پالایشگاه آبادان و اهمیت طرح ساخت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به عنوان طرحی ملی و مهم،به منظور همکاری برای راه اندازی هر چه زودتر آن،دوره های آموزشی نیروهای جدید آتش نشان در شرکت پالایش نفت بندر عباس برگزار می شود.

فصلی با بیان این که دوره های آموزش آتش نشانان پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس هم اکنون در حال برگزاری است،افزود: در این دوره ٢٥ نفر از نیروهای جدید آتش نشانی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس به مدت ٤٠ روز دوره های تئوری، عملی و تخصصی آتش نشانی را زیر نظر کارشناسان پالایشگاه نفت بندرعباس آموزش می بینند.

وی مطالب وجیهی اداری،حراستی، اچ اس یی، همچنین آشنایی فنی با تجهیزات پالایشگاهی و دوره های تخصصی آتش نشانی بصورت تئوری و عملی را از جمله آموزشهای این دوره برشمرد.

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس با تاکید بر اهمیت جایگاه  آموزش در شرکت پالایش نفت بندرعباس،اظهار کرد:با توجه به این مهم، علاوه بر توجه به توانمندسازی و توسعه منابع انسانی، به سلامت و ایمنی در صنعت نیز توجه می شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل توانمند سازی منابع انسانی در هر صنعت، به ویژه در پالایشگاههای نفت، آموزش است.

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس، افزود:نیازسنجی، برنامه ریزی و برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی، همچنین نظارت بر وضع آموزش کارکنان، برگزاری آموزشهای جامع اچ اس یی و حراستی، آزمونهای زبان انگلیسی برای اعزام کارکنان به دوره های آموزشی خارج از کشور بخشی از فعالیتهای مهم آموزشی در این شرکت است.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۳۳
تعداد بازدید : ۳۸۲