پالایشگاه نفت امام خمینی ( ره ) لوح محصول سبز گرفت

پالایشگاه نفت امام خمینی ( ره ) لوح محصول سبز گرفت
پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند با تولید روزانه ١٦میلیون لیتر بنزین یورو ٤ و ١٢ میلیون لیتر گازوئیل یورو ٤ لوح سبز شانزدهمین همایش صنعت سبز را به خود اختصاص داد.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با اشاره به تعهد در رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی به خبرنگار شانا، گفت: تولید محصولات با کیفیت بر اساس استانداردهای روز دنیا و توزیع آن در کلانشهرهای کشور با هدف کاهش آلودگی محیط زیست و ارتقای سلامت شهر وندان کشور، این شرکت را صاحب صلاحیت دریافت این لوح کرده است.

علی شیرازی زاده افزود: در شانزدهمین همایش صنعت سبز کشور شرک ها بر اساس محصول سبز و یا خدمات سبزی که ارائه کرده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند و این شرکت نیز به دلیل تولید و توزیع فرآورده های نفتی با کیفیت تقدیر شد.

به گزارش شان، در بخشی از لوح اهدایی به شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند آمده است: عرصه توسعه، بالندگی و سعادت نسل های آینده مرهون تلاش و زحمات بی دریغ و مجدانه افرادی است که خود را امانت دار سرمایه های مادی، طبیعی و معنوی این سرزمین می دانند و با گام های ارزنده ای که در راستای حفاظت محیط زیست برداشته اند این ودیعه را سالم و پاک به نسل های بعدی تحویل می دهند.

در لوح اهدایی از سوی سازمان محیط زیست اضافه شده است: از فعالیتهای تاثیرگذار شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در تولید محصول سبز که منجر به بهبود کیفیت هوا در کلان شهرها و ارتقا سطح سلامت شهروندان شده صمیمانه تقدیر و تشکر می شود.

روابط عمومی شرکت نفت امام خمینی (ره) شازند نیز کسب این لوح را که برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات این پالایشگاه است، حاصل تلاش گروهی مسئولان و کارکنان خدوم این شرکت دانسته و کسب این افتخار را به همه همکاران و شهروندان کشور به ویژه استان مرکزی تبریک وتهنیت گفته است.

شانزدهمین همایش صنعت سبز روز گذشته (سه شنبه – یکم اردیبهشت ماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و فاطمه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴
تعداد بازدید : ۵۲۶