امضای تفاهمنامه تحقیقاتی شرکت نفت مناطق مرکزی و دانشگاه شیراز

امضای تفاهمنامه تحقیقاتی شرکت نفت مناطق مرکزی و دانشگاه شیراز
شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و دانشگاه شیراز برای ایجاد گسترش همفکری و همکاریهای آموزشی – پژوهشی، تفاهمنامه همکاریهای علمی - تحقیقاتی امضا کردند.
به گزارش شانا، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، این تفاهمنامه که میان سلبعلی کریمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مجید ارشاد، رئیس دانشگاه شیراز امضا شد، زمینه‌های همکاری در انجام مطالعات پژوهشی و فناوری درباره توسعه دانش فنی وانتقال فناوری مورد نیاز شرکت، ارائه خدمات علمی، نظارتی و مشاوره‌ای در موضوعهای مرتبط با نیازهای شرکت و توسعه و بومی‌سازی فناوریهای مورد نیاز متناسب با محورهای پژوهشی شرکت فراهم می‌سازد.

براساس این گزارش، پژوهش در زمینه‌های اکتشاف، توسعه، حفاری، مدیریت مخزن، بهینه‌سازی تولید، عملیات و فرآورش، HSE، خوردگی فلزات و حفاظت صنعتی و مواد شیمیایی راهبردی پرمصرف در صنعت نفت و انجام پژوهشهای کاربردی برای رفع تنگناها و افزایش ضریب بازیافت از مخازن نفت و گاز، از دیگر بندهای این تفاهمنامه است. 

با امضای این تفاهمنامه دو طرف برای افزایش توان در حل مشکلات و معضلات علمی - تحقیقاتی و دستیابی به خوداتکایی ملی، تلاش می کنند؛ مدت زمان اجرای تفاهمنامه سه سال است و دانشگاه شیراز متعهد شد تا اتمام قرارداد، تمام طرحها و پروژه‌های در دست اجرا و نیمه کاره را به اتمام رساند.
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۱۸
تعداد بازدید : ۴۵۳