انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران برگزار شد// خوانساری رئیس، جهانگیری و میرمحمدصادقی نایب رئیس

انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران برگزار شد// خوانساری رئیس، جهانگیری و میرمحمدصادقی نایب رئیس
اولین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در دور هشتم، صبح امروز و با حضور 55 نفر از اعضا برگزار و هیات رئیسه آن انتخاب شدند.

اولین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در دور هشتم، صبح امروز و با حضور 55 نفر از اعضا برگزار شد. برابر قانون اتاق‌های بازرگانی دستور جلسه این نشست، انتخاب هیات رئیسه اتاق تهران بود. در نخستین رأی‌گیری این نشست مسعود خوانساری با کسب 51 رأی به عنوان رئیس اتاق تهران انتخاب شد.

به گزارش اوپکس، مسعود خوانساری تنها نامزد این پست بود که موفق شد از 54 رأی به گلدان ریخته شده، 51 رأی را به خود اختصاص دهد. یحیی آل‌اسحاق رئیس دو دوره قبلی اتاق تهران نخستین فردی بود که رأی خود را به صندوق انداخت. در ادامه این نشست ، رأی‌گیری برای دو صندلی نایب‌رئیسی هیات رئیسه انجام شد که طی آن مهدی جهانگیری عضو تازه وارد هیات نمایندگان و علا میرمحمد صادقی عضو باسابقه هیات نمایندگان اتاق تهران به این سمت انتخاب شدند. برای این دو صندلی، علا میرمحمد صادقی و مهدی جهانگیری بدون رقیب وارد انتخابات شدند. در رأی‌گیری صورت گرفته برای انتخاب دو نایب رئیس مهدی جهانگیری 47 رأی و علا میرمحمد صادقی 45 رأی از مجموع 55 رأی ممکن را کسب کردند. برابر تعرفه‌های انتخاب هیات رئیسه 38 برگه به نام هر دو نامزد، 9 برگه به نام مهدی جهانگیری، 7 برگه به نام علا میرمحمدصادقی و یک برگه نیز سفید به صندوق انداخته شد.



هیات رئیسه اتاق تهران

بنابراین مهدی جهانگیری و علا میرمحمدصادقی در چهار سال آینده و در دور هشتم هیات نمایندگان اتاق تهران به عنوان دو نایب رئیس اتاق تهران فعالیت خواهند کرد.  سیده فاطمه مقیمی به عنوان تنها نامزد پست منشی هیات‌رئیسه انتخاب شد که توانست 47 رأی از مجموع 56 رأی را به خود اختصاص دهد. در انتخاب سیده فاطمه مقیمی به عنوان منشی هیات رئیسه تعداد 9 رأی سفید نیز به گلدان انداخته شد.

با این انتخاب هیات رئیسه دور هشتم هیات نمایندگان اتاق تهران شناخته شد و ترکیب پنج نفره‌ای با حضور مسعود خوانساری به عنوان رئیس، مهدی جهانگیری و علا میرمحمدصادقی به عنوان دو نایب رئیس، سیدحامد واحدی خزانه‌دار و سیده فاطمه مقیمی منشی هیات رئیسه در چهار سال آینده هدایت اتاق تهران را برعهده خواهند داشت.

هیات رئیسه اتاق تهران

هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران ۱۸ اسفندماه سال گذشته برگزار شد و بر این اساس ۴۰ نماینده بخش خصوصی از سوی فعالان اقتصادی انتخاب شدند، همچنین ۲۰ نماینده دولت نیز از سوی محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای عضویت در هیات نمایندگان معرفی شدند.

 

۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۴۴
تعداد بازدید : ۷۲۷