مصرف بیش از ٩٧٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه شاهرود

مصرف بیش از ٩٧٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه شاهرود
مصرف انواع فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در ٣٦٥ روز پارسال، به بیش از ٩٧٠ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: مصرف انواع فرآورده نفتی این منطقه شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در سالی که گذشت به ٩٧١ میلیون و ٨١٦ هزار لیتر رسیده است.

سبحان رجب پور از مصرف ٢٧٠ میلیون و ٦٤١ هزار لیتر بنزین در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: از این مقدار، ١١ میلیون و ٥٠ هزار لیتر آن بنزین سوپر و ٢٥٩ میلیون و ٥٩١ هزار لیتر نیز بنزین بدون سرب (معمولی)  بوده است.

وی افزود: مصرف بنزین سوپر این منطقه در قیاس با سال ٩٢، پنج درصد و بنزین معمولی نیز یک درصد افزایش یافته است.

به گفته رجب پور، مصرف نفت سفید پارسال منطقه شاهرود با ٦٣ درصد کاهش نسبت به سال ٩٢، به ٢٠ میلیون و ٤٥٠ هزار لیتر رسیده است.

وی توسعه شبکه گاز شهری در شهرها و روستاهای این منطقه را از دلایل اصلی کاهش مصرف این سوخت برشمرد.

رجب پور با اشاره به کاهش ١٤ درصدی مصرف نفت گاز این منطقه در سال ٩٣ نسبت به سال پیش از آن، تصریح کرد: مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یاد شده به ٦١٢ میلیون و ٨٥٤ هزار لیتر رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این سوخت در سالی که گذشت ٦٧ میلیون و ٨٧١ هزار لیتر بوده که با کاهش ٣١ درصدی نسبت به سال پیش از آن همراه شده است.

وی همچنین از مصرف ١٣ هزار و ٨٦٠ تن گاز مایع (ال پی جی) در این منطقه خبر داد و گفت: مصرف این فرآورده در قیاس با سال ٩٢، تغییری نداشته است.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۰۹
تعداد بازدید : ۷۸۸