همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای انرژی

همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای انرژی
همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای بین المللی انرژی، همزمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی برگزار می شود.
این همایش با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می شود و مجموعه هایی همچون اتاق بازرگانی و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به عنوان حامیان معنوی حضور دارند.

این همایش با محور "شناسایی و بررسی شاخصهای بازارهای بین المللی"، "معرفی فرصتهای بالقوه بازارهای نوظهور با نگاه به سیاستگذاریهای کلان"، "تبیین فرصتهای توسعه تولید و سرمایه گذاری" و سرانجام "ارائه راهکارهای گذار از موانع موجود در بخشهای تولید و صادرات" برگزار می شود.

همچنین این همایش یک روزه با حضور مدیران عالی وزارتخانه های نفت و صنعت، معدن و تجارت و مسئولان ارشد کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران و اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی در محل نمایشگاهای بین المللی تهران برگزار می شود؛ ضمن این که مدیران بخش خصوصی و دولتی، سفیران کشورهای هدف و جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاهها جزو مخاطبان و مهمانان این همایش هستند.

شایان یادآوری است که این همایش ١٧ اردیبهشت ماه در محل سالن همایشهای نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۰:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۰۲۷