فرآورده های نفتی مصرفی منطقه لرستان به ٨١ میلیون لیتر رسید

فرآورده های نفتی مصرفی منطقه لرستان به ٨١ میلیون لیتر رسید
مصرف فرآورده های نفتی منطقه لرستان در فروردین ماه امسال به ٨١ میلیون لیتر رسید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان به خبرنگار شانا،گفت: مجموع مصرف انواع فرآورده نفتی این منطقه در ٣١ روز فروردین ماه امسال، به ٨٠ میلیون و ٩٣١ هزار لیتر رسید.

هوشنگ حیدریانی مصرف بنزین این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، ٣٧ میلیون و ٨٧١ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: این مقدار در قیاس با مدت مشابه سال پیش، سه درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ٢٩ درصدی مصرف نفت سفید در این منطقه نسبت به فروردین ماه پارسال،اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در نخستین ماه امسال، به چهار میلیون و ٢٠٥ هزار لیتر رسیده است.

به گفته حیدریانی در ٣١ روز نخست امسال، ٣٨ میلیون و ٧٥٢ هزار لیتر نفت گاز در منطقه لرستان مصرف شده که این مقدار از کاهش دو درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان از کاهش ٨٥ درصدی نفت کوره مصرفی این منطقه نسبت به فروردین ماه ٩٣ خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده در بازه زمانی یاد شده امسال، به ١٠٣ هزار لیتر رسیده است.

وی درباره مصرف گازطبیعی فشرده (سی ان جی) این منطقه نیز تصریح کرد: مصرف این سوخت پاک با یک درصد افزایش نسبت به فروردین پارسال، به ٩ میلیون و ٤٥٢ هزار و ٩٢٠ متر مکعب رسیده است.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۵۲
تعداد بازدید : ۳۸۱