مصرف بیش از ٦٦ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه گلستان

مصرف بیش از ٦٦ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه گلستان
مصرف فرآورده های نفتی منطقه گلستان در فروردین ماه امسال، به بیش از ٦٦ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان در گفتگو با خبرنگار شانا،اظهار کرد: در ٣١ روز نخست امسال، ٦٦ میلیون و ٢١٤ هزار لیتر انواع فرآوردهنفتی در این منطقه مصرف شده است.

امیر بنی کریمی از مصرف ٣٥ میلیون و ٩٦٢ هزار لیتر بنزین در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با مدت مشابه پارسال، نزدیک به ٦ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش ٤,٦ درصدی نفت سفید مصرفی منطقه گلستان نسبت به فروردین ماه پارسال، تصریح کرد: مصرف این سوخت در نخستین ماه امسال به سه میلیون و ٩٩٠ هزار لیتر رسیده است.

بنی کریمی درباره مصرف نفت گاز این منطقه نیز بیان کرد: مصرف این فرآورده نفتی در فروردین ماه امسال، با ٢٧ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال به ٢٦ میلیون و ١٥١ هزار لیتر رسیده است.

وی افزود: از مجموع نفت گاز مصرفی این منطقه، ٢٢ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر آن به مصرف غیر نیروگاهی و سه میلیون و ٤٥١ هزار لیتر نیز به مصرف نیروگاهی رسیده است.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، نفت گاز غیر نیروگاهی این منطقه در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ٢٨,٥ درصد و نفت گاز نیروگاهی نیز ١٤.٦ درصد کاهش یافته است.

بنی کریمی میزان مصرف نفت کوره منطقه گلستان در بازه زمانی یاد شده را، ١١١ هزار لیتر اعلام کرد و گفت:مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با مدت مشابه سال پیش، ٢٧,٥ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: گاز مایع مصرفی این منطقه نیز با بیش از ٣١ درصد افزایش نسبت به پارسال، در فروردین ماه امسال به ٩ میلیون و ٦٣٤ هزار لیتر رسیده است.

وی همچنین از مصرف ١٨ میلیون و ٤٥٨ هزار و ١٥ متر مکعب گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در بازه زمانی یاد شده خبر داد و یادآور شد: مصرف این سوخت پاک در قیاس با مدت مشابه سال ٩٣، نزدیک به چهار درصد افزایش یافته است.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۲۶
تعداد بازدید : ۵۲۰