مصرف ١٢٦ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان

مصرف ١٢٦ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان
مصرف فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در فروردین ماه امسال به بیش از ١٢٦ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: مصرف انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در ٣١ روز نخست امسال، به ١٢٦ میلیون و ٤٥٥ هزار لیتر رسیده است.

دادخدا اعتصامی از مصرف ٤٦ میلیون و ٤٦ هزار لیتر بنزین در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه سال پیش، چهار درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش ٣٥ درصدی مصرف نفت سفید این منطقه نسبت به فروردین ماه ٩٣،تصریح کرد: مصرف این فرآوده نفتی در نخستین ماه امسال، به ٩ میلیون و ٢٥٩ هزار لیتر رسیده است.

وی همچنین نفت گاز مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یاد شده ٥١ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: از این مقدار ٦ میلیون و ٢٩٤ هزار لیتر آن در بخش نیروگاهی و ٤٥ میلیون و ٤٠٦ هزار لیتر نیز در بخش غیر نیروگاهی مصرف شده است.

به گفته اعتصامی،مصرف نفت گاز غیر نیروگاهی منطقه زاهدان در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ١٠ درصد افزایش یافته در حالی که مصرف نیروگاهی این سوخت با کاهش ٦٩ درصدی همراه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این فرآورده نفتی با ٢٢ افزایش نسبت به مدت مشابه سال پیش، در ٣١ روز نخست امسال به ١٩ میلیون و ٤٥٠ هزار لیتر رسیده است.

وی همچنین از تحویل یک میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر سوخت هواپیما (ATK) به ١٩٢ پرواز داخلی و خارجی صورت گرفته از فرودگاههای این منطقه (زاهدان و زابل) خبر داد.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۲۸
تعداد بازدید : ۵۱۲