بیستمین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیرو و برق در زاهدان آغاز شد

بیستمین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیرو و برق در زاهدان آغاز شد
بیستمین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیرو و برق با حضور وزیر نیرو و هزار و 200 نفر از محققان و کارشناسان صنعت برق، دانشگاه ها و مراکز علمی تحقیقاتی کشور و میهمانان خارجی از روز سه شنبه در زاهدان آغاز بکار کرد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری این کنفرانس دو روزه تا نهم اردیبهشت ماه جاری در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه دارد. 

غلامعلی رخشانی مهر افزود: وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر، میهمانانی از کشورهای اتریش و کره از مهمترین سخنرانان این کنفرانس دو روزه هستند. 

وی گفت: شناساندن ظرفیت های استان در زمینه برق به متخصصان و تولیدکنندگان کالا و خدمات در سطح ملی و بین المللی و ایجاد زمینه ارتقای علمی کارشناسان صنعت برق استان از مهمترین اهداف برگزاری برای این کنفرانس ملی در زاهدان است. 

وی افزود: بحث و تبادل نظر در زمینه های مدیریت بحران برق، کاهش تلفات انرژی و اتوماسیون و انرژی های نو، مسایل و مشکلات این صنعت و آخرین دستاوردهای دنیا در زمینه توزیع برق از جمله برنامه های این کنفرانس است. 

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین نمایشگاه تخصصی برق از تولیدات داخل و خارج از کشور به همراه 11 نشست تخصصی از جمله برنامه های جانبی بیستمین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیرو و برق در زاهدان است. 
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۵۸۲