مصرف بیش از ٩١ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه قم

مصرف بیش از ٩١ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه قم
مصرف فرآورده های نفتی منطقه قم در نخستین ماه امسال، به بیش از ٩١ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم به خبرنگار شانا،گفت: مجموع مصرف فرآورده های نفتی این منطقه در فروردین ماه امسال، به ٩١ میلیون و ٧٦٣ هزار لیتر رسیده است.

مهدی کاشی مصرف بنزین این منطقه در بازه زمانی یاد شده را ٤٠ میلیون و ٤٥١ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: این مقدار در قیاس با مدت مشابه پارسال، یک درصد افزایش یافته است.

وی سهم نفت سفید مصرفی منطقه قم را ٣٤١ هزار لیتر عنوان کرد و افزود: این مقدار از کاهش ٣٧ درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال، حکایت دارد.

کاشی توسعه شبکه گاز شهری در چهار روستای این منطقه و اجرای طرح پایش مصرف کنندگان واقعی نفت سفید را از دلایل کاهش مصرف این سوخت در منطقه قم برشمرد.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآوردده های نفتی منطقه قم، در فروردین ماه امسال، ٤٧ میلیون و ٣٢٦ هزار لیتر نفت گاز در این منطقه مصرف شد که نسبت به فروردین ماه سال ٩٣، با افزایش ٩ درصدی همراه شده است.

وی همچنین با اشاره به کاهش ٣٩ درصدی مصرف نفت کوره این منطقه در فروردین ماه ٩٤ نسبت به مدت مشابه پارسال، اظهار کرد: مصرف این سوخت در نخستین ماه امسال، به سه میلیون و ٦٤٥ هزار لیتر رسیده است.

کاشی درباره مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) این منطقه در بازه زمانی یاد شده نیز یادآور شد: مصرف این سوخت پاک در ٣١ روز نخست امسال، با یک درصد کاهش در قیاس با مدت مشابه سال پیش، به ١٣ میلیون و ٨٠ هزار متر مکعب رسیده است.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۵۴۰