پنجمین همایش تعامل انجمن صنفی نیروگاه های ایران با نیروگاه های بخار برگزار می شود

پنجمین همایش تعامل انجمن صنفی نیروگاه های ایران با نیروگاه های بخار برگزار می شود
پنجمین همایش ملی تعامل انجمن صنفی نیروگاه های ایران (اصنا) با نیروگاه های بخار و بخش بخار نیروگاه های سیکل ترکیبی روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی نیروگاه شهید منتظری اصفهان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری این همایش ارایه مقاله های تخصصی و تجارب برتر، طرح و بررسی نیازمندی های نیروگاهی کشور، تمرکز و هم‏ افزایی در جهت حل مشکلات نیروگاهی، پاسخ به پرسش ها با تشکّل سازندگان، کاربران، پژوهش گران و فناوران، شناخت توانمندی‏ های بهره‏ برداران، تامین‏ کنندگان و پیمان کاران نیروگاهی، تجلیل از سازندگان برتر کشور، برگزاری کارگاه‏ های آموزشی و همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی است.

همچنین به منظور آشنایی کاربران واحدهای بخار و بخش بخار سیکل ترکیبی با سازندگان، تامین کنندگان قطعه ها و کالا و خدمات با ارایه دستاوردهای آنان، نمایشگاه تخصصی در جوار این همایش ملی برگزار می شود.

پنجمین همایش ملی تعامل انجمن صنفی با نیروگاه های بخار و بخش بخار نیروگاه های سیکل ترکیبی با محورهای بررسی حوادث فنی و اعلام نتایج جهت پیشگیری آنها در آینده، بررسی آثار زیست محیطی و کاهش آلاینده های نیروگاهی، ارتقای توان اجرایی نیروگاه ها با رویکردهای نوآوری و خلاقیت، آشنایی با تامین کنندگان کالا و خدمات و سخنرانی‎های فنی و مدیریتی برگزار می شود.

براساس این گزارش، همزمان با برگزاری این همایش و نمایشگاه جانبی، تعدادی کارگاه آموزشی با موضوع های مختلف برپا می شود.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۵۳
تعداد بازدید : ۵۰۳