مصرف بیش از ١٤٤ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه قزوین

مصرف بیش از ١٤٤ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه قزوین
توزیع و مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه قزوین در فروردین ماه امسال، به بیش از ١٤٤ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین، به خبرنگار شانا، گفت: مصرف این فرآورده های نفتی که شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره است، در ٣١ روز نخست امسال، به ١٤٤ میلیون و ٦٣٦ هزار و ٣٠٠ لیتر رسید..

حسین عادلی انزابی سهم بنزین مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، ٣٨ میلیون و ٥٣٨ هزار و ٤٠٠ لیتر اعلام کرد و افزود: این مقدار در قیاس با مدت مشابه پارسال، دو درصد کاهش یافته است.

وی از مصرف ٣٩ میلیون و ٩٩٠ هزار لیتر نفت گاز در منطقه یزد خبر داد و گفت: مصرف این فرآورده در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ٨,٥ درصد کاهش یافته است.

به گفته عادلی، در نخستین ماه امسال، یک میلیون و ٥٥٩ هزار و ٤٠٠ لیتر نفت سفید در منطقه قزوین توزیع و مصرف شده که این مقدار، در قیاس با فروردین ماه سال پیش، ٤٠ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این سوخت در بازه زمانی یاد شده، با ٩,٥ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، در ٣١ روز نخست امسال به ٦٤ میلیون و ٥٤٨ هزار و ٥٠٠ لیتر رسیده است.

وی همچنین درباره گاز مایع (ال پی جی) این منطقه گفت: مصرف این فرآورده نیز با ١٠ درصد کاهش نسبت به فروردین ماه سال پیش، در بازه زمانی یاد شده امسال به سه هزار و ٢٠ تن رسیده است.

عادلی مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) منطقه قزوین را در فرودین ماه امسال، ١٦ میلیون و ٩٨٧ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: مصرف این سوخت پاک در قیاس با ٣١ روز نخست پارسال با افزایش ١٠ درصدی همراه بوده است.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۵۲۹