تعمیر اساسی بیش از ٤ هزار شیر ایمنی در شرکت توربین جنوب

تعمیر اساسی بیش از ٤ هزار شیر ایمنی در شرکت توربین جنوب
مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب گفت: با هدف تامین نیاز واحدهای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ٤ هزار و ٢٨٥ شیر ایمنی در کارگاه مرکزی این شرکت در اهواز، تعمیر و بازسازی شد.

در مناطق نفتخیز جنوب، عبدالامیر حویزاوی افزود: این شیرها در جریان تعمیرات اساسی واحدهای فرآورشی نفت و گاز  و یا حسب انقضای اعتبار نامه بهره ‌وری در یک سال گذشته تعمیر، ترمیم، تنظیم و پس از آزمایش و اطمینان از صحت عملکرد، به منظور حفظ ایمنی تجهیزات، در اختیار واحدها و تاسیسات فرآورش و تولید نفت و گاز شرکتهای بهره بردار پنجگانه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در این مدت ٤٨٥ دستگاه انواع شیرآلات فرآیندی از انواع توپی و دروازه‌ای که در کارخانه های تقویت فشار و تزریق گاز و  واحدهای گاز و گاز مایع اهمیت فراوانی دارند نیز در کارگاه مرکزی اهواز تعمیر و تحویل واحدهای عملیاتی شد.

حویزاوی گفت: کارگاه مرکزی اهواز یکی از کارگاههای مهم و پشتیبانی عملیات تعمیرات اساسی شرکت توربین جنوب است که دارای بخشهای تراشکاری عمومی و تراشکاری لوله‌ های حفاری، تعمیر موتورهای دیزلی، سازندگی و جوشکاری، برق و سیم پیچی و  تعمیرات شیرهای ایمنی و فرایندی است.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب افزود: این کارگاه علاوه بر پشتیبانی گروههای تعمیرات اساسی این شرکت، به سازمانهای متقاضی از جمله شرکتهای بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت پایانه های صادرات مواد نفتی ایران و دیگر شرکتهای زیر پوشش وزارت نفت و همچنین شرکت های دولتی و خصوصی خدمات فنی و تخصصی ارائه می دهد.

وی با بیان این که این شرکت همچنین یک کارگاه مجهز و بزرگ تعمیرات توربینها و کمپرسورهای گازی در آغاجاری دارد، توضیح داد: در این کارگاه پارسال علاوه بر تعمیر اساسی توربینها و کمپرسورهای گازی، ٤٧ بسته شیرهای کنترل سوخت و ١٤ عدد شیرهای تخلیه هوای انواع  توربینها مربوط به واحدهای عملیاتی در مناطق نفتخیز جنوب تعمیر و بازسازی شد.

شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که وظیفه تعمیر اساسی ماشین‌آلات فرآیندی با قدرت بالای چهار هزار اسب بخار، توربینها و کمپروسورهای گازی، پمپهای انتقال نفت، الکتروموتورها و تجهیزات فرآورشی تاسیسات در گستره مناطق نفتخیز را بر عهده دارد.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۰۷
شانا |
تعداد بازدید : ۵۴۶