مدیر یک شرکت آلمانی در حاشیه نمایشگاه نفت تهران: لغو تحریم ها، رقابت در بازار ایران را دشوارتر می کند

مدیر یک شرکت آلمانی در حاشیه نمایشگاه نفت تهران: لغو تحریم ها، رقابت در بازار ایران را دشوارتر می کند
مدیر فروش یک شرکت آلمانی با اشاره به اشتیاق شرکت های بین المللی برای حضور در بازار نفت و گاز ایران تاکید کرد که لغو تحریم ها رقابت را در بازار ایران دشوارتر می کند.

«الکساندر هارنکامپ»، مدیر فروش منطقه ای شرکت آلمانی «پراگنوست» از برنامه ریزی این شرکت برای گسترش حضور خود در بازار ایران، بعد از لغو تحریم های اقتصادی علیه این کشور خبر داد و گفت: در صورت لغو تحریم ها قطعا فرصت های بیشتری در بازار ایران ایجاد می شود و مشتریان ایرانی نیز می توانند بودجه های بیشتری را به خدمات مورد نیاز خود اختصاص دهند.

هانکامپ همچنین با اشاره به اشتیاق شرکت های بین المللی برای حضور در بازار ایران، افزود: البته می دانیم که در صورت لغو تحریم ها، رقابت در بازار ایران نیز بسیار دشوارتر می شود. از این رو، ما سعی کردیم تا در سال های گذشته همواره در بازار ایران باشیم تا مشتریان ایرانی ما را بشناسند.

مدیر فروش این شرکت آلمانی در ادامه به مشکلات ایجاد برای این شرکت بر اثر تحریم های ضد ایرانی اشاره کرد و گفت: به دلیل تحریم ها در چند سال اخیر ما مشکلاتی را داشتیم و روند پروژه ها به شدت کند شده بود. همچنین دولت آلمان نیز محدودیت هایی را برای صادرات به ایران وضع کرد که این مسئله نیز روابط تجاری ما با این کشور دشوارتر ساخت.

هانکامپ با تاکید بر تلاش شرکت پراگنوست برای گسترش فعالیت های خود در ایران گفت: ما در حال برنامه ریزی برای گسترش فعالیت های خود در ایران در دوران بعد از تحریم هستیم و قطعا نیاز داریم تا کارشناسان محلی بیشتری را نیز در این کشور استخدام کنیم.

به گفته وی، شرکت پراگنوست از سال ٢٠٠١ تاکنون در بازار ایران فعالیت دارد و عمده فعالیت های آن نیز تامین تجهیزات و خدمات مورد استفاده در پالایشگاه های نفتی است.

هانکامپ در خصوص خدمات پراگنوست گفت: خدماتی برای بهبود شرایط نگهداری از کمپروسورهای مورد استفاده در صنعت نفت و گاز ارائه می دهیم تا بهره وری کارخانه های این حوزه افزایش یابد.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۲۳:۱۴
شانا |
تعداد بازدید : ۴۷۴