بهبود فراورده های نفتی کلید ورود به بازار جهانی

بهبود فراورده های نفتی کلید ورود به بازار جهانی
شناخت بازارها و ارتقای کیفیت فرآورده های نفتی کشور، از اصول ورود به بازارهای جهانی است و در این زمینه اقدامهای لازم در حال انجام است.

  • مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حاشیه بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا، گفت: پیش از وارد شدن به بازارهای جهانی، باید نسبت به کیفیت فرآورده های قابل عرضه کشور به بازارهای مورد نظر شناخت کافی حاصل کرد.

    سید اسدالله احمدی نژاد ارزیابی بازارهای بین المللی و کسب اطلاعات درباره مشخصات و ویژگیهای فرآورده های مورد نظر مشتری را از ضروریات حضور در بازارهای جهانی دانست.

    وی با اشاره به این که هم اکنون همه کشورها و همسایه های ما از جمله افغانستان و عراق نسبت به ممیزی و کنترل کیفیت فرآورده های وارداتی خود توجه ویژه دارند، اظهار کرد : ارتقا و بهبود کیفیت فرآورده های نفتی تولیدی در کشور، برای توسعه صادرات امری اجتناب ناپذیر است.

    به گفته احمدی نژاد برای دستیابی به صادرات فرآورده های نفتی که از سیاستهای بسیار مهم وزارت نفت در سال جاری به شمار می رود، باید در حوزه برنامه ریزی نگاهی کلان روی کمیت، کیفیت و شناخت بازار در بخش  منطقه ای و بین المللی وجود داشته باشد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۰۶
تعداد بازدید : ۵۴۹