دفتر نمایندگی شرکت ایتالیایی سکو در آینده نزدیک در ایران

دفتر نمایندگی شرکت ایتالیایی سکو در آینده نزدیک در ایران
ماسیمو اورینی (Massimo Orini) مدیر فروش و بازاریابی شرکت سکو(Seko) در گفتگو با خبرنگار شانا گفت: این شرکت قصد دارد دفتر نمایندگی خود را در آینده نزدیک در ایران افتتاح کند.

  • این شرکت به تولید پمپ های گازی با استاندارد API٦٧٤ و API٦٧٥ برای تزریق مواد شیمیایی مورد نیاز در حوزه فرآوری نفت و گاز و محصولات شیمیایی می پردازد.
    مدیر فروش و بازار یابی شرکت سکو (Seko) با بیان اینکه این شرکت بیش از ٣٠ سال محصولات مورد نیاز مشتریان ایرانی را تامین کرده است گفت حضور در این نمایشگاه علی رغم وجود تحریمها راهکاری برای گسترش ارتباطات با مشتریان دیرینه ما است.

    وی در گفتگو با شانا اضافه کرد: امیدوار هستیم اوضاع سیاسی بهتر شده و تحریمها به زودی برداشته شود، زیرا برنامه ما با وجود تحریمها سالهاست که برای اجرایی شدن  به تعویق افتاده است.

    ماسیمو اورینی گفت من فکر میکنم ایران جای مناسبی برای سرمایه گذاری تمام کمپانیهای غربی است و بر این اساس حداقل کمپانی ما برنامه منسجم و گسترده ای برای سرمایه گذاری در ایران خواهد داشت.

    وی گفت در حال حاضر پروژه ای در ایران در دست اجرا نداریم اما تجهیزات مجاز برای جایگزینی با قطعات خراب شده را با وجود محدودیتهای اتحادیه اروپا در اختیار ایران قرار میدهیم.

    اورینی درباره نیازهای ایران درصورت رفع تحریمها گفت: این کشور به همه چیز نیاز خواهد داشت و من مطمئن هستم نیاز زیادی به محصولات ما در این دوره به وجود خواهد آمد و باید همانند گذشته آنها را به ایران عرضه کنیم.

    او اضافه کرد اگر تحریمها برجا بماند کار زیادی از دست ما ساخته نیست و به احتمال زیاد همچنان به عرضه تجهیزات مجاز ادامه خواهیم داد و سعی خواهیم کرد گواهینامه های صادراتی دیگری از دولت خود به منظور افزایش اقلام صادراتی به ایران به دست آوریم.

    ماسیمو اورینی مدیر فروش و بازاریابی شرکت سکو گفت بازپس گیری سهم بازار ایران یک هدف کوتاه مدت خواهد بود. وی اضافه کرد محصولات اروپایی و سیاست متناسب با تعهدات طرفین در کنار مسئه قیمتها اهمیت زیادی در این روند دارند و باید به شکلی برنامه ریزی شود که همکاری با عرضه کنندگان اروپایی برای ایرانیان از هر جهت مقرون به صرفه باشد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲
تعداد بازدید : ۵۳۲