تعامل چشمگیر فعالان بخش خصوصی با شرکت ملی پالایش و پخش

تعامل چشمگیر فعالان بخش خصوصی با شرکت ملی پالایش و پخش
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از تعامل چشمگیر فعالان بخش خصوصی با شرکت ملی پالایش و پخش همزمان با بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبرداد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  اعلام کرد: برای ساخت و برپایی غرفه امسال که نماد این شرکت را در بخش های مختلف به نمایش گذاشته، تلاش زیادی شده است و در نظر داریم بر خلاف سالهای گذشته پس از پایان نمایشگاه، غرفه موجود را بسته بندی و نگهداری کنیم.
  • محسن مومنی افزود: این غرفه می تواند در نمایشگاههای مختلف با ویرایش جدید مورد استفاده قرار بگیرد و حتی قابلیت استفاده در موزه را نیز داراست.

    وی با اشاره به انجام نشستهای مختلف و پیاپی در ماههای گذشته به منظور حضور موفق در نمایشگاه بیستم، اظهار کرد: شرکت ملی پالایش و پخش به منظور حرکت بر اساس سیاستهای وزارت نفت و شورای سیاستگذاری نمایشگاه نفت، از ماههای گذشته با حضور در جلسات و بازدیدهای مختلف و همچنین تعامل با سازندگان و دست درکاران مربوطه اقدامات شایسته ای انجام داده است.

    تعامل با بخش خصوصی در نمایشگاه بیستم
    وی در گفتگو با خبرنگار شانا به حضور شرکتهای خصوصی همکار با ملی پالایش و پخش در نمایشگاه بیستم به عنوان یکی از مزیتهای این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در غرفه امسال که ٢٧٠ متر فضا را به خود اختصاص داده است، تمام شرکتهای زیرمجموعه خصوصی و دولتی حضور پررنگی دارند.

    مومنی افزود: وجود خطوط لوله، دکل مخابرات، برج تقطیر، مخازن پخش و .... در طراحی غرفه نیز یکی از دیگر مزایای نمایشگاه امسال محسوب می شود.

    نظرسنجی های روزانه از بازدیدکنندگان
    مومنی با بیان اینکه همواره برای خلق یک ایده جدید، باید ریسک پذیر بود، تصریح کرد: خوشبختانه تلاشهای مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش به ثمر نشسته و طبق نظرسنجیهای انجام شده در هر روز، توانسته ایم حضور موفقی داشته باشیم.

    وی با اشاره به نظرسنجیهای این شرکت در ایام نمایشگاه، اعلام کرد: نظرسنجیها ١٤ شاخص را مدنظر قرار داده که با بررسی آنها به نقاط ضعف و قوت این شرکت در روزهای برگزاری نمایشگاه پی می بریم.

    ٨٠ درصد بازدیدکنندگان به نقش موثر نمایشگاه در ارتقای صنعت نفت باور دارند
    وی با بیان اینکه تاکنون ٨٠ درصد از بازدیدکنندگان نقش نمایشگاه را در ارتقای صنعت نفت مهم ارزیابی کرده اند، افزود: ٦٠ درصد از افراد نیز نمایشگاه بیستم را نسبت به دوره های قبل بهتر دانسته اند.

    مومنی افزود: همچنین ٤١ درصد از از بازدیدکنندگان با هدف آشنایی با نوآوری و فنآوریها، ٣٥ درصد با هدف آشنایی با شرکتهای فعال و ٢٢ درصد به عنوان ماموریت اداری در نمایشگاه حضور یافته اند.

    او ادامه داد: ٨٣ درصد از بازدیدکنندگان طراحی غرفه پالایش و پخش را عالی دانسته و در کل ارزیابی ٨٦ درصد از غرفه امسال شرکت ملی پالایش و پخش مثبت بوده است.

    مومنی در خاتمه از تمام دست درکاران و همکاران شرکت، بویژه از مدیریت شرکت ملی پالایش و پخش در همکاری برای حضور هرچه موفق تر این شرکت قدردانی کرد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۲۰
تعداد بازدید : ۵۴۸