صنعت بانکرینگ نیازمند حمایت دولت

صنعت بانکرینگ نیازمند حمایت دولت
ارتقای صنعت بانکرینگ (سوخترسانی به کشتیها) به وسیله بخش خصوصی، نیازمند حمایت و توجه بیشتری از سوی دولت است.

  • مدیر روابط عمومی شرکت بناگستر کرانه شنبه ١٩ اردیبهشت ماه در حاشیه آخرین روز از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: صنعت بانکرینگ صنعتی نوپا در کشور است و بخش خصوصی فعال در این عرصه نیز نیازمند نگاه ویژه از سوی دستگاههای مسئول هستند.

    علیرضا داورپناه گفت: با وجود تلاش دولت برای رونق دادن به این صنعت، به نظر می آید تحقق اهداف پیش بینی شده در برنامه پنجم توسعه مبنی بر رشد سالانه ٢٠ درصدی در این صنعت، نیازمند راهکارهای جدیدیست.

    داورپناه با انتقاد به برخی دیدگاهها در صنعت بانکرینگ تصریح کرد: بانکرینگ صنعتی پیچیده و گسترده است که تنها به سوخترسانی به کشتیها محدود نمی شود.

    وی تصریح کرد: هزینه عملیات در صنعت بانکرینگ با توجه به شرایط کنونی تحریمهای بین المللی در بازار، هزینه های عملیات دریایی شرکتهای بانکرینگ را به رقمهای نجومی رسانده است از این رو لازمه ارتقای بیشتر و بهتر این صنعت، حمایت از سوی دولت است.

    مدیر روابط عمومی شرکت بناگستر کرانه گفت: گشایش بهتر و بیشتر در صنعت بانکرینگ همچنین حضور قوی تر بخش خصوصی در این عرصه نیازمند عزمی جدی برای رفع موانع آن است.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۵۵۰