همکاری جهاد دانشگاهی با وزارت نفت در بخش ایمنی شبکه گاز

همکاری جهاد دانشگاهی با وزارت نفت در بخش ایمنی شبکه گاز
جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران در زمینه هایی همچون افزایش ایمنی در شبکه گازرسانی کشور و ارئه خدمات فنی و مهندسی در زمینه اچ. اس. یی با وزارت نفت تعامل و همکاری دارد.

  • علی دهقان، پژوهشگر جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا گفت: مرکز خدمات تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در سال ٨١ با توجه به اهداف بلند مدت پژوهشی جهاد دانشگاهی و با هدف ارائه خدمات پژوهشی و مهندسی به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در جهاد دانشگاهی دانشکده فنی تهران تاسیس شد.

    وی افزود: طی سالهای گذشته سازمان جهاد دانشگاهی با وزارت نفت در بخش افزایش ایمنی شبکه گاز رسانی فعالیت می‌کرد که البته این همکاریها همچنان تداوم دارد.

    دهقانی تصریح کرد: مرکز خدمات تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی وابسته به جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران با توجه به نیاز روزافزون صنعت نفت و گاز به ارائه خدمات فنی، مهندسی و پژوهشی در زمینه اچ. اس. یی می‌پردازد.

    کارشناس پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، عنوان کرد: تولید انواع کاتالیستهای مورد نیاز صنایع پتروشیمی، تولید کاتالیستهای ریفرمینگ گاز طبیعی مورد استفاده در واحدهای احیای مستقیم و تولید کاتالیستهای ریفرمینگ گاز طبیعی با بخار آب از دیگر فعالیتهای صنعتی و پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در حوزه نفت و گاز است.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۱۸
تعداد بازدید : ۶۶۰