آتش سوزی در پالایشگاه فازهای ١٥ تا ١٨ پارس جنوبی تکذیب شد

آتش سوزی در پالایشگاه فازهای ١٥ تا ١٨ پارس جنوبی تکذیب شد
روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس با انتشار خبری هر گونه آتش سوزی را در پالایشگاه فازهای ١٥ تا ١٨ پارس جنوبی تکذیب کرد.
به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، حادثه آتش سوزی در انبار یک شرکت تولید کننده عایق های سرد که در خارج از محدوده پالایشگاههای گازی پارس جنوبی واقع شده است با تلاش نیروهای عملیات آتش نشانی مهار شد .
  • ساعت ١٦ روز شنبه، مطابق اعلام ماموران ایمنی و آتش نشانی شرکت نفت و گاز پارس، یک حادثه آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گزارش شد که طی آن انبار‌ یکی از پیمانکاران طرح های پارس جنوبی که تامین کننده فوم و عایق های سرد مورد نیاز برخی از پالایشگاههای پارس جنوبی است مورد حریق قرار گرفته است.

    براساس این گزارش، بلافاصله پس از این حادثه، با بسیج تیم های امداد و نجات و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت نفت و گاز پارس، مجتمع گازی پارس جنوبی و مجتمع های پتروشیمی،‌ عملیات مهار آتش با موفقیت انجام گرفت.

    در این ارتباط، ضمن تکذیب خبر و گزارش برخی رسانه ها مبنی بر اینکه آتش سوزی موصوف در فازهای ١٥ و ١٦ و نیز ١٧ و ١٨ رخ داده است اعلام می شود که حادثه در انبار یک شرکت تولید کننده عایق سرد مورد نیاز طرحهای پارس جنوبی و خارج از محدوده پالایشگاهها بوده و خللی در روند کاری انتقال و تولید گاز در هیچ یک از طرحهای این منطقه ایجاد نکرده است.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۱۵
تعداد بازدید : ۴۸۷