نمایشگاه بیستم نفت فضایی برای عرضه خود اتکایی

نمایشگاه بیستم نفت فضایی برای عرضه خود اتکایی
مدیرعامل شرکت پتروگوهر فراساحل کیش با اشاره به خود اتکایی شرکتها و سازندگان ایرانی در سایه تحریمهای بین المللی در صنعت نفت گفت: این موضوع به وضوح در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران دیده شد.

مسعود زیاری  اظهار داشت: در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکتهای ایرانی با انگیزه و شور و شعف خاصی با یکدیگر مذاکره و تعامل داشتند.
  • وی افزود: در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران امسال بر خلاف سالهای گذشته میزان و تنوع شرکتهای خارجی نسبت به شرکتهای داخلی بسیار کم رنگ بود.

    زیاری در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران فرصتی مناسب برای تعامل با شرکتهای توانمند ایرانی در زمینه آفشور بود، گفت: در حاشیه این نمایشگاه شرکتهای ایرانی زیادی در زمینه حفاری، خدمات جانبی حفاری و عملیات دریایی برای همکاری با شرکت پتروگوهر فراساحل کیش اعلام آمادگی کردند.

    مدیرعامل شرکت پتروگوهر فراساحل کیش با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند و با تجربه در صنعت نفت و دانشگاه های ایران، گفت: در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از متقاضیان کار در بخش دریا رزومه های دریافت شد.

    وی با اشاره به سابقه پنجساله ساله این شرکت در زمینه حفاری چاه های نفت و گاز در دریا اظهار کرد: این شرکت هم اکنون حفاری ٧٦ حلقه چاه در فازهای ١٣ و ٢٢ تا ٢٤ میدان مشترک پارس جنوبی را عهده دار است.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۲۱
تعداد بازدید : ۶۶۹