هواپیمای گم شده ناگهان پیدا شد!

هواپیمای گم شده ناگهان پیدا شد!
روز گذشته خبرگزاری ها به نقل از رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی از ناپدید شدن یک فروند هواپیما در هواپیمایی شرکت نفت خبر دادند که امروز رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی نفت آن را تکذیب کردند.

 

نماینده مردم اهواز در توضیح این موضوع گفته بود:هواپیمایی را در شرکتهواپیمایی نفت بدون رعایت ضوابط و مسائل امنیتی و حتی داشتن نقص به شرکتی در کیش فروخته‌اند که پس از استعلامات متوجه شدیم که حتی هواپیمای مذکور به کیش هم منتقل نشده است و کسی از وجود این هواپیما خبری ندارد.

رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس در ادامه با طرح سوالی مبنی براینکه چرا باید هواپیمایی شرکت نفت، با وجود مشکلات مالی هواپیمایی را به فروش برساند تاکید کرد: پول این هواپیما از منابع صندوق بازنشستگان وزارت نفت تهیه شده است.

 شکرخدا موسوی   ادامه داد: هم چنین طبق اطلاعات به دست آمده در رابطه با فروش این هواپیما متوجه شدیم این هواپیما به کیش هم منتقل نشده و به کویت ارسال شده است که البته انتقال این هواپیما به کویت نیز هنوز تایید نشده است.

این نماینده مجلس در ادامه بیان داشت: سوال ما از وزیر نفت این است که چرا باید این هواپیما به فروش برسد و این که پس از به فروش رسیدن حتی مشخص نشود که هواپیما به کجا منتقل شده است.

موسوی تصریح کرد: بدون شک در صورت عدم پاسخ‌گویی وی را به مجلس فرا می‌خوانیم تا پاسخ‌گوی نمایندگان باشد.

رئیس کمیته نفت، انرژی و پتروشیمی مجلس خاطرنشان کرد: حتی در کنار مفقود شدن این هواپیما ما به تازگی متوجه شدیم که ۳۷ الی ۴۰ تکنیسین رزمنده و جانباز به اجبار از شرکت هواپیمایی نفت خوزستان اخراج شده‌اند که این امر باعث بدبینی در این شرکت هواپیمایی شده است.

 اما به فاصله یک روز پس از انتشار این خبر ، امروز  رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی نفت خبر ناپدید شدن هواپیمای شرکت نفت را تکذیب کرد.

حسین شهاب الدین رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی نفت در گفت وگو با خبرنگار ایلنا انتشار خبری مبنی بر ناپدید شدن یک فروند هواپیمای متعلق به این شرکت را تکذیب کرد.

وی خبر را از اساس کذب محض خواند و افزود: طی معامله رسمی هواپیما خریداری شده و هیچ مشکلی بابت مسائل مالی و ورود این هواپیما به ناوگان هوایی وجود ندارد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹
تعداد بازدید : ۵۳۷