خود اتکایی، نیازمند نیروی انسانی متخصص است

خود اتکایی، نیازمند نیروی انسانی متخصص است
رسیدن به خودکفایی، تامین نیاز انرژی کشور و رهایی از وابستگی نیازمند نیروی انسانی متخصص و کارآمد است.

  • به گزارش شانا، مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در نشست با نیروهای تازه استخدام این شرکت، گفت: تعهد، خلاقیت، انضباط و تلاش از ویژگیهای کارکنان پالایشگاه بندرعباس است

    هاشم نامور با اشاره به سخت گیریهای صورت گرفته در مراحل استخدام و گزینش نیروهای شرکت اظهار کرد: فعالیت در پالایشگاه، به این دلیل که محصولات استراتژیک و انرژی مورد نیاز جامعه را تامین می کند، حساس و پر اهمیت است.

    نامور با بیان جایگاه و ویژگیهای پالایشگاه نفت بندرعباس در عرصه تولید و تامین فرآورده های نفتی گفت: تولید مستمر وظیفه و هدف اصلی این شرکت است زیرا که تولید به معنای خودکفایی، تامین نیاز انرژی کشور و به حرکت در آوردن چرخهای اقتصادی و رهایی از وابستگی است.

    مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس رعایت نظم و انضباط، اخلاق و موارد ایمنی را از اولویتهای کار در پالایشگاه و لازمه پیشرفت عنوان کرد و گفت: عرصه رقابت سالم برای کارکنان به منظور پیشرفت آنها در این شرکت فراهم است و با علاقه، مستعد بودن، پشتکار و دانش می توان به موفقیت دست یافت.

    نامور تصریح کرد: از جمله طرحهایی که در پالایشگاه بندرعباس با خلاقیت و ابتکار کارکنان با موفقیت اجرا شد، طرح افزایش ٣٠ هزار بشکه ای ظرفیت پالایشگاه بود که بدون هیچ گونه سرمایه گذاری موجب افزایش ظرفیت پالایشگاه بندرعباس به ٣٥٠ هزار بشکه در روز شد و از دستاوردهای مهمی به شمار می رود که   که با روحیه خودباوری و اعتماد به نفس محقق شده است.

    بر اساس این گزارش در دومین مرحله از جذب نیروهای استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس، ٨٠ نفر از نیروهای تازه استخدام برای گذراندن دوره های آموزشی وارد پالایشگاه بندرعباس شدند.

    این شرکت به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه های تخصصی ٢٥٠ نفر را جذب کرد که نخستین گروه از نیروهای قرارداد مدت موقت استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس در فروردین امسال و دومین گروه نیز پس از مراحل جذب وارد پالایشگاه شدند.

    این استخدام  بر اساس نیازمندیهای نیروی انسانی شرکت در ٢٠ رشته و تخصص مراحل استخدام برگزار شده است.

    نیروهای جدید پس از ورود به پالایشگاه به مدت یک ماه آموزشهای عمومی و تخصصی لازم را فرا می گیرند و سپس برای ادامه کار به واحدهای ستادی و عملیاتی پالایشگاه معرفی می شوند.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۰۷
تعداد بازدید : ۶۳۵