راه اندازی مهمترین بخش اجرای یک پروژه

راه اندازی مهمترین بخش اجرای یک پروژه
مدیرعامل شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) عملیات راه اندازی را مهمترین بخش یک پروژه دانست و گفت: با آغاز عملیات راه اندازی، در واقع حیات در شریان واحدها جریان می یابد.

  • بهزاد محمدی با اشاره به اهمیت عملیات پیش راه اندازی و راه‌اندازی در صنایع نفت و گاز کشور گفت: با آغاز عملیات راه اندازی، در واقع حیات در شریان واحدها جریان یافته است و حاصل همه تلاشها و پیگیریهای مراحل طراحی، خرید و ساخت متبلور می شود.

    وی که در برنامه آموزشی شرکت ایکو در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافته بود با اشاره به این که کارگاه آموزشی شرکت اُیکو در این دور از نمایشگاه مورد استقبال خیره کننده بازید کنندگان قرار گرفت، افزود: نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا دستاوردهای تازه این شرکت به عنوان پیشتاز و برند راه اندازی صنعت نفت کشور به فعالان و علاقمندان این صنعت معرفی شود.

    محمدی با بیان این که شرکت ایکو در طول برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، ١٤ کارگاه آموزشی به منظور آشنایی با مبانی راه اندازی و بهره برداری پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی برگزار کرد، گفت: این کارگاه های آموزشی مورد استقبال بیش از هزار نفر از فعالان صنعت نفت و دانشگاهیان قرار گرفت.

    به گزارش شانا، شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) به عنوان یکی از شرکتهای توسعه یافته و پیشرو در عرصه راه اندازی و بهره برداری و تعمیر و نگهداری پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی در کشور، در حال حاضر در ٤ مگا پروژه پارس جنوبی ( فازهای ٩ و ١٠ ، ١٧و ١٨ ، ١٢ و ٢٠، ٢١) حضور فعال دارد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۵۹۶