بازار ال ان جی به دنبال سرمایه گذار

بازار ال ان جی به دنبال سرمایه گذار
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به سرمایه گذاری این شرکت برای بازار ال ان جی پیش از تحریمها، گفت: در دوران تحریم از این بازار عقب افتاده ایم و هم اکنون به دنبال سرمایه گذار هستیم.
  • علی اکبر صفایی با بیان این که ناوگان شرکت ملی نفتکش از لحاظ ظرفیت بسیار بزرگ است و حرف نخست را از این نظر در دنیا می زند، گفت: علاوه بر فروش نفت، در دیگر حوزه ها نیز سرمایه گذاریهای تازه ای داشته ایم و برای ظرفیتهای آینده پیش بینی هایی داریم و به بدون شک می توانیم ظرف مدتی کوتاه به ظرفیت مورد نظر خود که به بازار به آن نیاز دارد، دست یابیم.

    مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به رهنمودهای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در باره ورود به بازار نقل و انتقال ال ان جی، گفت: از ماهها پیش درگیر این پروژه بوده ایم البته ورود به این حوزه مربوط به سالهای گذشته است که شرکت ملی نفتکش در این حوزه فعال بوده و در بخش زنجیره حمل و نقل سرمایه گذاری داشته است.

    وی با تاکید بر این که به دلیل اعمال تحریم علیه کشورمان از این بازار عقب افتاده ایم، افزود: هم اکنون به دنبال سرمایه گذار هستیم.

    صفایی افزود: پروژه  ال ان جی برای ایران حیاتی است و در عین حال بازارهای شرق و غرب به گاز ایران نیاز دارند، ما می توانیم در این عرصه زنجیره تولید و همچنین حمل و نقل و مصرف را ایجاد کنیم.

    وی با بیان این که بازار ال ان جی بدون شک فرصتی خوب برای آینده است، گفت: با توجه به رقابت در حمل و نقل دریایی و انعطاف پذیری در کشتی، بخش عمده صادرات ال ان جی ایران به دنیا بوسیله کشتی و به طور حتم با قیمتهای رقابتی انجام می شود.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸
تعداد بازدید : ۶۲۰