اجرای دومین بسته حمایت از تولید

اجرای دومین بسته حمایت از تولید
دومین بسته حمایت از تولید تحت عنوان بازسازی و تکمیل از روز شنبه(هفته آینده) اجرایی می شود.
به گزارش موج، مهدی غضنفری، با بیان این مطلب گفت: در مرحله نخست اجرای بسته بازسازی و تکمیل به طور نمادین به 100 بنگاه تسهیلات ارایه می شود که این نوع تسهیلات، فضای جدیدی برای نصب سیستم های صرفه جویی در انرژی را فراهم می کند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری نشست صندوق توسعه ملی برای فعال کردن تسهیلات بخش تولید، اظهار داشت: به زودی پنج میلیارد دلار تسهیلات در اختیار بانک صنعت و معدن قرار می گیرد.
سرپرست وزارت صنایع و معادن افزود: مجموع تسهیلات اختصاص یافته در مرحله اول صندوق توسعه ملی 150 هزار میلیارد ریال است که دو سوم این تسهیلات به صورت ریالی ارایه می شود.
غضنفری تاکید کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای پروژه های نیمه تمام و یا در حال تکمیل و سرمایه در گردش بنگاه ها اختصاص می یابد.
سرپرست وزارت صنایع و معادن همچنین با بیان اینکه با تغییر نام وزارتخانه های صنایع و معادن و بازرگانی به صنعت، معدن و تجارت تغییری در استراتژی ها ایجاد نمی شود، گفت: همچنان حمایت از تولید سیاست اصلی وزارت خانه جدید خواهد بود.
غضنفری افزود: ما به تولید به عنوان سرچشمه تجارت نگاه می کنیم تجارت محرک و لکوموتیو تولید است و هدف غایی تولید و تجارت، صادرات است به این معنا که ترکیبی از این دو منجر به صادرات می شود.
۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۰۴
خبرگزاری موج |
تعداد بازدید : ۱,۲۴۰