راه اندازی وب سایت رسیدگی به شکایات شرکت پالایش و پخش

راه اندازی وب سایت رسیدگی به شکایات شرکت پالایش و پخش
وب سایت اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی راه اندازی شد.

  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش، رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات این شرکت، گفت: این وب سایت با هدف نگهداری اثر بخش و کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات از جمله به کارگیری فناوریهای جدید، دریافت شکایات، طراحی و راه اندازی و پایش مستمر فرآیند رسیدگی به شکایات مطابق با استاندارد ISO ١٠٠٠٢:٢٠٠٤ انجام می شود.

    علی یاری افزود: این وب سایت مطابق با ماده ٢٥ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و با رویکرد فرآیند آزاد،اثر بخش و با کاربردی آسان برای عموم و در جهت بررسی و پاسخگویی به شکایات و اعتراض به عملکرد این شرکت و شرکتهای تابع طراحی شده است.

    وی گفت: این سامانه با آدرس www.bazresi.niordc.ir قابل دسترسی برای عموم هموطنان، ارباب رجوع و مشتریان شرکت ملی پالایش و پخش است.

    یاری تصریح کرد: ارسال، پیگیری، بررسی و پاسخگویی الکترونیکی به شکایات و اعلامها از ویژگیهای این وب سایت است.

    رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات با بیان اینکه همکاران نیز می توانند در صورت مشاهده نقض قوانین و مقررات، گزارشهای خود را همراه با مستندات آن ارسال کنند،اضافه کرد: استفاده از خدمات رسیدگی به شکایات و همچنین اطلاعات اشخاص، محرمانه بوده و از افشای آن جلوگیری می شود.
    یاری تصریح کرد: این سامانه با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ملی پالایش و پخش به صورت کاملا ایمن و غیر قابل نفوذ طراحی و راه اندازی شده است.

    به گفته وی هموطنان می توانند از راههای دیگر از جمله ارتباط با سامانه تلفن گویا به شماره ٦١٦٣٩٤٩٠ و یا پست الکترونیک این اداره به آدرس bazresi.palayesh pakhsh@niordc.ir ، شکایت و اعتراض خود را به عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش و شرکتهای تابعه آن مطرح و پیگیری کنند.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷
تعداد بازدید : ۶۷۰