مصرف بیش از ٥٦٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در تهران

مصرف بیش از ٥٦٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در تهران
مصرف فرآورده های نفتی منطقه تهران در فروردین ماه امسال به بیش از ٥٦٠ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران به خبرنگار شانا، گفت: مصرف انواع فرآورده نفتی  (بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره) منطقه تهران در ٣١ روز امسال، به ٥٦٢ میلیون و ١٣٩ هزار لیتر رسیده است.

به گفته مرتضی عابدینی، در بازه زمانی یاد شده ٣٧٧ میلیون و ٥٨٨ هزار لیتر بنزین در منطقه تهران مصرف شد که ٣٣٢ میلیون و ٨٤٧ هزار لیتر آن بنزین با استاندارد یورو چهار و ٤٤ میلیون و ٧٤١ هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.

وی افزود: مصرف بنزین در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، چهار میلیون و ٧٦ هزار لیتر کاهش یافته است.

به گفته عابدینی، نفت سفید مصرفی منطقه تهران نیز در این بازه زمانی به یک میلیون و ٢٥٢ هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ٦٦٠ هزار لیتر کاهش داشته است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران از مصرف ١٧٨ میلیون و ٤٧٩ هزار لیتر نفت گاز در نخستین ماه امسال خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یاد شده نسبت به مدت مشابه پارسال ٣٣ میلیون و ٣١ هزار لیتر کاهش یافته است.

عابدینی همچنین با اشاره به کاهش ٨٩٢ هزار لیتری مصرف نفت کوره منطقه تهران در ٣١ روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، تصریح کرد: مصرف این سوخت در فروردین امسال، به چهار میلیون و ٨٢٠ هزار لیتر رسیده است.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۷:۰۲
تعداد بازدید : ۵۶۸