زنگنه یکشنبه آینده در کمیسیون انرژی مجلس حضور می‌یابد

زنگنه یکشنبه آینده در کمیسیون انرژی مجلس حضور می‌یابد
عضو کمیسیون انرژی مجلس از حضور وزیر نفت در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد و گفت: قرار است زنگنه در این جلسه برنامه‌های وزارت نفت در حوزه توسعه فازهای پارس جنوبی را برای اعضای کمیسیون تشریح کند.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از حضور وزیر نفت در این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است بیژن زنگنه، وزیر نفت در جلسه یک‌شنبه هفته آینده کمیسیون انرژی مجلس حضور یابد.

وی افزود: قرار است وزیر نفت در این جلسه به همراه معاونانش حضور یافته و گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در زمینه توسعه فازهای پارس جنوبی به اعضای کمیسیون ارائه دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه، اظهار داشت: همچنین قرار است در بخش دیگری از این جلسه، وزیر نفت برنامه‌های وزارتخانه متبوعش برای توسعه فعالیت‌‌های پتروشیمی‌ها و صنایع پایین دستی نفت را برای اعضای کمیسیون تشریح کند.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: تأکید بر تولید خودروهای با سوخت سی‌ان‌جی و نیز سرمایه‌گذاری در شرکت نفت و تجهیزات نفتی اعم از خشکی و دریایی و تأمین زیرساخت‌های لازم در میادین مشترک نفتی از موارد دیگری است که قرار است در این جلسه بحث و تبادل نظر شود.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۸:۵۴
تعداد بازدید : ۵۷۰