استقبال بخش خصوصی برای "برند سازی" جایگاههای سوخت

استقبال بخش خصوصی برای "برند سازی" جایگاههای سوخت
استقبال بخش خصوصی از "برند سازی"جایگاههای سوخت با ابعاد کوچک در کلانشهرها قابل توجه است.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به خبرنگار شانا، گفت: با توجه به دیدگاه بخش دولتی به حضور فعالتر بخش خصوصی در بخشهای مختلف صنعت نفت،شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز به منظور بهره گیری از قابلیتهای این بخش برای ساخت جایگاههای کوچک اندازه در قالب "برند" فراخوانی داد که نتیجه آن قابل تامل است.

محمد رضا مظلومی اظهار کرد: در زمینه جایگاههای سوخت در ابعاد کوچک، با دو شرکت تفاهمنامه امضا شده است و انتظار می رود در آینده نزدیک با شرکتهای دیگر نیز در همین زمینه تفاهمنامه امضا شود.

وی تصریح کرد: پیرو تفاهمنامه های امضا شده با شرکتهای بازرگانی شاهد و پترو انرژی شهر، این شرکتها ساخت دست کم پنج جایگاه را در کلانشهرها با الویت تهران در دستور کار قرار خواهند داد.

مظلومی تصریح کرد: عملیاتی شدن ساخت جایگاههای کوچک اندازه، پس از جانمایی و معرفی اماکن مورد نظر آغاز می شود.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پاسخ به این سوال که آیا برای عقد قرارداد نهایی با شرکتهای مزبور، زمان مشخصی تعیین شده است، تصریح کرد: از آنجا که جانمایی زمین و تحصیل آن به عنوان مهمترین عامل ساخت جایگاههای سوخت زمانبر است،بنابراین بخش خصوصی را برای عقد قرارداد، تحت فشار قرار نداده ایم.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۳۳
تعداد بازدید : ۶۵۸