ثبت مصرف ٨٦ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه آبادان

ثبت مصرف ٨٦ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه آبادان
مصرف فرآورده های نفتی منطقه آبادان در فروردین ماه امسال، به بیش از ٨٦ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان به خبرنگار شانا، گفت: مجموع مصرف فرآورده های نفتی منطقه آبادان در فروردین ماه امسال، به ٨٦ میلیون و ١٧٧ هزار لیتر رسیده است.

علی حکمت از مصرف ٢٨ میلیون و ٩٨٧ هزار لیتر بنزین در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه پارسال، چهار درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ٢٩ درصدی مصرف نفت گاز منطقه آبادان در نخستین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، گفت: مصرف این فرآورده نفتی در فروردین ماه امسال، به ٥٤ میلیون و ٤٨٢ هزار لیتر رسیده است.

به گفته حکمت، در ٣١ روز نخست امسال، ٣٩ هزار لیتر نفت سفید در منطقه آبادان مصرف شده که این مقدار از کاهش ٤٦,٥ درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به فروردین ماه سال پیش حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان میزان مصرف نفت کوره این منطقه را در مدت زمان یاد شده، دو میلیون و ٦٦٩ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با فروردین  ماه ٩٣، با کاهش ١٩ درصدی همراه شده است.

وی همچنین با تاکید بر افزایش ١٠,٥ درصدی مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) این منطقه در ٣١ روز نخست امسال نسبت به فروردین سال پیش، تصریح کرد: مصرف این سوخت پاک در فروردین امسال، به ٦ میلیون و ٤٦٦ هزار و ٩٢٢ متر مکعب رسیده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳
تعداد بازدید : ۴۸۷