مدیرعامل شرکت ملی نفتکش: خسارت زیادی از تحریمها دیده‌ایم

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش: خسارت زیادی از تحریمها دیده‌ایم
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: این شرکت خسارت زیادی از تحریمهای بین‌المللی و یک سربار شدن نفتکشها دیده که ارقام این زیان در حال محاسبه است.
به گزارش خبرنگار شانا، علی اکبر صفایی، امروز (سه شنبه، ٢٩ اردیبهشت ماه) در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت برگزاری بیست وسومین همایش ارگانهای دریایی که قرار است چهارم وپنجم خردادماه برگزار شود، درباره میزان خسارتهای وارده ناشی از تحریم به شرکت ملی نفتکش و یک سربار شدن نفتکشها، تصریح کرد: شرکت ملی نفتکش در دوران تحریم خسارتهای زیادی دیده است که یک سربار شدن، بخشی از این خسارتهاست و هم اکنون میزان ضررهای وارده در حال محاسبه است.

وی در مورد این‌که هم اکنون از چند درصد ظرفیت ١٥ میلیون تنی شرکت ملی نفتکش استفاده، می‌شود، اظهارکرد: ما براساس شرایط بازار به صورت استاتیک و دینامیک از ظرفیتهایمان استفاده می‌کنیم که در حال حاضر از ٨٥ تا ٩٧ درصد این ظرفیت استفاده می‌شود. 

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران درباره این‌که در سال ٢٠١٤ این شرکت چه میزان حمل ونقل دریایی داشته و سهم نفت از این میزان چقدر بوده است، گفت: بیش از ١٢٠ میلیون تن در سال ٢٠١٤ حمل ونقل دریایی انجام شده است اما درباره ارقام نفتی و حمل ونقل آن بهتر است مسئولان نفتی آمار ارئه دهند.

این خبر تکمیل می‌شود 

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۰۰
تعداد بازدید : ۵۵۱