تولید نفت ایران در خلیج فارس افزایش یافت

تولید نفت ایران در خلیج فارس افزایش یافت
​یک مقام مسئول در شرکت ملی نفت از افزایش ظرفیت تولید نفت ایران در منطقه خلیج فارس با حفاری چاه های جدید در میدان نفتی بهرگانسر خبر داد.
 شاهرخ باحقیقت درباره آخرین وضعیت افزایش تولی نفت ایران در منطقه خلیج فارس، گفت: با تکمیل و بهره برداری از دو حلقه چاه دریایی در منطقه غرب خلیج فارس ظرفیت تولید طلای سیاه ایران افزایش یافته است.

این مقام مسئول در شرکت نفت فلات قاره با اعلام اینکه حفاری دو حلقه چاه دریایی در میدان نفتی بهرگانسر توسط متخصصان داخلی حفاری و تکمیلی شده است، اظهار اشت: این نفت تولیدی دارای کیفیت ۳۴.۵  API است.

رئیس سکوی نفتی بهرگانسر در خلیج فاسر میزان افزایش تولید نفت با حفاری این دو حلقه چاه دریایی را بیش از دو هزار و یکصد بشکه عنوان کرد و افزود: پس از انجام عملیات حفاری، عملیات طراحی، ساخت و نصب خطوط لوله جریانی چاه های ١٧ و ١٨ این میدان که در لایه‌های آسماری تکمیل و در نهایت در منطقه خلیج فارس در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گفته این مقام سمئول این عملیات با پشتیبانی واحدهای مربوطه در منطقه با صرف ٣٨٠ نفر ساعت (سه روز کار مداوم) روز چهارشنبه ٢٣ اردیبهشت‌ ماه به پایان رسیده است.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۳۸
تعداد بازدید : ۶۳۲