بخش خصوصی در سرمایه گذاری طرحهای صنعت نفت فعال تر می شود

بخش خصوصی در سرمایه گذاری طرحهای صنعت نفت فعال تر می شود
معاون وزیر نفت با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در صنعت نفت، گفت: تلاش می شود این فرصت به بخش خصوصی داده شود تا در سرمایه گذاری و بهره برداری از طرحهای نوین این صنعت فعال تر شود.
به گزارش شانا به نقل از ایرنا، رکن الدین جوادی عصر شنبه (دوم خرداد ماه) در حاشیه برگزاری آیین دانش آموختگی فارغ التحصیلان دانشکده نفت آبادان با اشاره به توان خود اتکایی صنعت نفت با وجود تحریمها، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، محصولات ساخت داخل با عنوان ١٠ قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت از حمایتهای لازم برخوردار می شوند. 
 
وی با بیان این که امسال طرحهای تازه ای در صنعت نفت آغاز می شود، گفت: دانشگاه ها در تحقق اهداف توسعه ای نقش دارند و در این زمینه نیز قراردادهای ١٠ ساله همکاری با آنها امضا شده است. 

معاون وزیر نفت همچنین از جذب فارغ التحصیلان نخبه دانشگاهها در صنعت نفت ایران خبر داد و افزود: بر اساس برنامه زمانبندی، دامنه جذب دانش آموختگان در این صنعت گسترش می یابد. 

جوادی اظهار کرد: سعی می کنیم دانش آموختگان صنعت نفت نیز با عنوان امریه سربازی از این فرصت استفاده و در لباس مقدس خدمت سربازی به صنعت نفت کشور کمک کنند و امیدواریم این مهم تا پایان امسال محقق شود. 

آیین دانش آموختگی ١٩١ فارغ التحصیل کارشناسی ورودی ٩٠ و کارشناسی ارشد ورودی ٩٢ دانشکده مهندسی نفت شهید تندگویان آبادان با حضور جمعی از مسئولان وزارت نفت و مسئولان محلی در سینما نفت آبادان برگزار شد. 
۳ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۱۶
تعداد بازدید : ۴۴۵