برداشت 25 میلیون مترمکعب گاز از فاز 19 در سال‌جاری

برداشت 25 میلیون مترمکعب گاز از فاز 19 در سال‌جاری
مدیرعامل گروه پتروپارس از برنامه‌ریزی برای برداشت 25 میلیون مترمکعب گاز از فاز 19 پارس جنوبی در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد جواد شمس با اشاره به توانایی پتروپارس در انتخاب پروژه‌های مناسب مانند فاز 12 و 19 پارس جنوبی، افزود: اگرچه با مشکل کمبود منابع مالی روبه رو هستیم اما معتقدیم که پول مشکل اول نیست و با این وضعیت هیچ بخش و پرو‍‍ژه‌ای در شرکت نخوابیده است.

وی در بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از این شرکت به افتتاح فاز 12 پارس جنوبی در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز شاهد برکت الهی باشیم و بتوانیم 25 میلیون متر مکعب از گاز فاز 19 را وارد شبکه کنیم.

مدیرعامل گروه پتروپارس با اشاره به اعتماد موجود به پتروپارس در عرصه بین‌الملل،‌اظهار کرد: به رغم تحریم‌ها ما توانستیم از زمان توسعه فازهای 6، 7 و 8 ال سی باز کنیم و شرکت‌هایی که از کشور خارج شدند به رغم تحریم های اعمال شده به تعهداتشان نسبت به پرو‍ژه‌های ما عمل کردند و اجناس را برای ما فرستادند.

صبح امروز در بازدید سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور از شرکت پتروپارس تفاهم‌نامه همکاری بین گروه پتروپارس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه حمایت از متخصصان و دانشمندان برجسته ایرانی غیرمقیم در حوزه نفت و گاز امضاء شد. با استفاده از ظرفیت پتروپارس و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری زمینه لازم برای بازگشت متخصصان، کارآفرینان، دانشمندان و دانشجویان ایرانی مقیم خارج کشور از 200 دانشگاه برتر دنیا فراهم می‌شود.

همچنین در جریان بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از کتاب استانداردسازی در روابط عمومی که برای اولین بار و بر اساس مدیریت دانش توسط روابط عمومی پتروپارس تدوین شده است، رونمایی شد.

۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۱۱
تعداد بازدید : ۴۷۷