214 نماینده مجلس بر عملکرد دکتر میرکاظمی مهر تایید زدند

در اقدامی کم سابقه 214 تن از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از فعالیت‌های وزارت نفت تقدیر و تشکر کرده و اعلام نمودند موفقیت‌های بی‌بدیل این وزارتخانه حربه ناکارآمد کشورهای سلطه‌گر برای تحریم جمهوری اسلامی ایران را بی‌اثر کرد.
در بیانیه 214214 نماینده مجلس بر عملکرد دکتر میرکاظمی مهر تایید زدند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت وزارت نفت که توسط جاسم ساعدی عضو هیئت رئیسه مجلس در صحن علنی قرائت شد، آمده است: در پرتو استعانت از خداوند متعال و تکیه بر تعهد مدیران و کارکنان صنعت نفت شاهد دستاوردی درخشان در تولید ضربتی بنزین مورد نیاز کشور بودیم.

 

این بیانیه میافزاید: این موفقیت بیبدیل که حربه ناکار آمد کشورهای سلطهگر به منظور تحریم جمهوری اسلامی ایران را بیاثر و تولید آنرا در داخل کشور به مرز خودکفایی رساند، در نتیجه تلاش خستگیناپذیر و تشریک مساعی مجموعه وزارت نفت به وجود آمده است و نشان از اقتدار و تلاوت نظام جمهوری اسلامی ایران و دلالت بر پایمردی فرزندان انقلاب اسلامی در صنعت نفت کشور دارد.

 

نویسندگان این بیانیه رونق و پیشرفت حاصله در طرحهای توسعه میادین مشترک گازی را شایان تقدیر فراوان خواندند و ضمن ارج نهادن بر "تلاش مجدانه وزیر نفت، مدیران خدوم و کارکنان شریف وزارت نفت و دستاوردهای غرورآفرین در خودکفایی بنزین و فعالیت تحسینبرانگیز و فعالسازی طرحهای مختلف نفت و موفقیت این وزارتخانه و نظام مقدس جمهوری اسلامی در کسب ریاست سازمان کشورهای تولیدکننده اوپک "، حمایت و پشتیبانی کامل خود را از فعالیتهای در دست انجام و برنامه توسعه صنعتی نفت اعلام کردند.

 

 تاکنون انتشار چنین بیانیه ای با این تعداد امضاء از سوی نمایندگان مجلس در حمایت از برنامه های وزیر نفت کم سابقه بوده است.

این بیانیه نقش بسزایی در روحیه بخشی به مسوولان نفتی برای کار مضاعف خواهد داشت.
۵ آبان ۱۳۸۹ ۱۵:۴۹
نفت نیوز |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۳