گزارش تصویری از برگزاری دومین کمیسیون روغن اتحادیه اوپکس در سال 94

گزارش تصویری از برگزاری دومین کمیسیون روغن اتحادیه اوپکس در سال 94
دومین جلسه کمیسیون فرآورده های روغنی در سال 1394 با حضور 40 نفر از اعضاء کمیسیون به ریاست آقای خراسانی روز یکشنبه مورخ 3/3/94 ساعت 16 برگزار شد.

 

به گزارش اوپکس در این جلسه مطالبی پیرامون اخذ تسهیلات صادراتی از بانک ها و موسسات اعتباری مالی و همچنین موضوع ارزش افزوده صحبت بعمل آمد.

کمیسیون قیر9333  

بحث مشکلات صادراتی اعضاء مخصوصاً صادرات گریس مطرح و عنوان گردید که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، آمادگی خود را جهت هر گونه کمک به تولید اعلام نموده است.

 کمیسیون قیر9333

پیرامون درخواست گمرک مبنی بر اعلام نرخ روغن های صادراتی، مقرر گردید کارگروهی برای این موضوع تشکیل و نتیجه را به دبیرخانه اتحادیه اعلام نمایند.

 

کمیسیون قیر9333  

آقای هاشمی در خصوص انتخابات هیئت مدیره اتحادیه نظراتی پیرامون کسانی که آمادگی حضور در هیات مدیره را دارند ارائه کردند همچنین آقای خراسانی در ادامه خواستار این موضوع شدند که از هر کمیسیون یک نفر به عنوان نماینده در هیئت مدیره اتحادیه حضور داشته باشد تا مشکلات کمیسیون ها و اعضاء را بهتر منتقل نماید.

 کمیسیون قیر9333

کمیسیون قیر9333

آقای اسلامی، ضمن معرفی انجمن صنایع بازیافت نفت، گاز و پتروشیمی، بیان کردند با همکاری اتحادیه طرح ساماندهی روغن های کارکرده را راه اندازی و از اعضاء تقاضای حمایت نمودند.

 

کمیسیون قیر9333  

 

در خصوص سوخت تقطیری بیان شد با توجه به پیگیری های انجام شده، ستاد با بسته پیشنهادی اتحادیه با لحاظ ملاحظات از پیش اعلام شده موافقت خواهد نمود بنابراین کارگروه باید تلاش نماید یک پیشنهاد مشخص و معقول ارائه نماید..

کمیسیون قیر9333

 

جلسه راس ساعت 17 و 40 دقیقه پایان گرفت.

۳ خرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۱۲
تعداد بازدید : ۵۷۵