عملیات اجرایی ساخت کاتالیست شهرک صنعتی پتروشیمی لرستان آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت کاتالیست شهرک صنعتی پتروشیمی لرستان آغاز شد
عملیات اجرایی نخستین واحد کاتالیست شهرک صنعتی پتروشیمی لرستان روز سه شنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی آغاز شد .
به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار لرستان در حاشیه کلنگ زنی نخستین واحد کاتالیست شهرک صنعتی پتروشیمی این استان گفت: این طرح در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به لرستان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد زیر ساخت های لازم در استان و این واحد صنعتی توسط بخش خصوصی راه اندازی شد اظهار کرد: این طرح توسعه ای کاتالیست در پتروشیمی لرستان با ارزش دلاری 20 میلیون دلار و 100 میلیارد ریال در این استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امید است با راه اندازی این طرح در استان حضور سرمایه گذاران در این راستا در استان پر رنگ تر شده و در این شهرک سرمایه گذاری شود .

وی گفت : این طرح با توجه به نزدیکی به صنعت مادر بر قیمت کالا تاثیر گذار است و توجیه اقتصادی را برای سرمایه گذار دو چندان خواهد کرد .

استاندار لرستان با بیان اینکه این طرح در استان در مدت یک سال به بهره برداری خواهد رسید گفت : این طرح می تواند به قطب صنعتی مهمی تبدیل شود و برای صنایع پایین دستی می تواند منشاء یک سرمایه گذاری مطلوب باشد و اشتغالزایی خوبی در سطح استان خواهد داشت .
۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۳
تعداد بازدید : ۴۵۸