نتایج مطالعه مخازن نفتی سروک بالایی، داریان و سورمه میدان رسالت بررسی شد

نتایج مطالعه مخازن نفتی سروک بالایی، داریان و سورمه میدان رسالت بررسی شد
نتایج مطالعه مخازن نفتی سروک بالایی، داریان و سورمه میدان رسالت در یکصد و بیست و هشتمین جلسه کمیته مشاورین مخزن شرکت ملی نفت ایران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از سایت خبری شانا، یکصد و بیست وهشتمین جلسه کمیته مشاورین مخزن شرکت ملی نفت ایران بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور معاون منابع هیدروکربوری مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران و اعضای کمیته مشاورین برگزار شد، در این جلسه کارشناسان شرکت پارس پترو زاگرس به عنوان مشاور به ارائه نتایج حاصل از مطالعه مخازن نفتی سروک بالایی، داریان و سورمه میدان رسالت پرداخته و اعضای کمیته نیز نظرات اصلاحی را پیرامون بهبود مطالعه ارائه کردند.

در این جلسه به نواقص موجود در مشخصه‌سازی این میدان اشاره و بر لزوم کسب اطلاعات بیشتر جهت تکمیل و اصلاح مشخصات مخازن مذکور پیش از انجام هر فعالیت توسعه تاکید شد.

به گزارش شانا، میدان رسالت ازمیادین مستقل ایران در آبهای خلیج فارس است. مخازن نفتی این میدان در سال ۱۹٦۹ کشف و تولید از آنها از سال ۱۹٧١ آغاز شده است. هم اکنون تولید از میدان به دلیل آسیبهای وارده به تجهیزات دریایی در دوران دفاع مقدس کمتر از ظرفیت واقعی در حال انجام است.

۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۳۸
تعداد بازدید : ۴۶۵