اختصاص منابع مالی پروژه ها بر اساس اولویت انجام می شود

اختصاص منابع مالی پروژه ها بر اساس اولویت انجام می شود
منابع مالی پروژه های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران بر اساس اولویت اختصاص می یابد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، دیروز (شنبه، نهم خردادماه) در بازدید از واحد خطوط لوله سراسری این شرکت با بیان این که پارسال بیش از ٣٦٠ کیلومتر خط لوله برای پایداری شبکه انتقال گاز ساخته است، گفت: برای بهره برداری از مجموع پروژه های این شرکت در سال گذشته بیش از دو هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان اعتبار، هزینه شده است.

علیرضا غریبی افزود: ساخت ٨٠ کیلومتر خط ٥٦ اینچ دهم سراسری از پتاوه تا اصفهان از جمله این پروژه ها بود که با بهره برداری از آن ظرفیت انتقال گاز کشور افزایش یافت.

وی یادآور شد: این پروژه با هدف گازرسانی به جنوب استان اصفهان بویژه جایگزینی مصارف صنایعی از جمله، ذوب آهن، فولاد مبارکه و مصارف خانگی اجرا شده است.

به گفته وی، در سال گذشته ایستگاههای همدان، بیجار، خیرگو، پتاوه، پل کله و دشت نیز به بهره برداری رسید.

ساخت خط لوله دامغان-نکا شتاب می گیرد

در ادامه، مجری خطوط لوله سراسری نیز گفت: سال گذشته دو پروژه بسیار حساس و مهم تحویل این واحد بود که با حمایتهای شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران توانستیم در زمان تعریف شده آنها را وارد مدار کنیم.

حسن پایون افزود: خط دهم سراسری و ایستگاه تقویت فشار گاز پتاوه از جمله پروژه هایی بود که پارسال توسط این واحد به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: هم اکنون ساخت خط لوله دامغان-نکا تداوم دارد و سعی می کنیم همراه و همدل باشیم و با تمام وجود برنامه های تعریف شده در شرکت را محقق کنیم.

مجری خطوط لوله سراسری تصریح کرد: با تامین به موقع منابع مالی، روند ساخت و تکمیل پروژه های در دست اجرا تسریع می یابد.

به گفته وی، این واحد تاکنون تمام گواهینامه های بین المللی مورد نیاز را دریافت و در روزهای گذشته تعدادی از آنها را نیز تمدید کرده است.

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۴۰۲