گزارش نهایی اقتصاد مقاومتی دستگاه‌ها به رهبری ارائه خواهد شد

گزارش نهایی اقتصاد مقاومتی دستگاه‌ها به رهبری ارائه خواهد شد
معاون وزیر صنعت از تأیید گزارش عملیاتی وزارت صنعت در اجرای اقتصاد مقاومتی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد و گفت: گزارش نهایی دستگاه‌ها در اجرای اقتصاد مقاومتی به رهبری ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرگزاری تسنیم حسین ابویی مهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی، با اعلام اینکه گزارش عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجرای اقتصاد مقاومتی مورد تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفت، اظهار داشت: روز گذشته سازمان مدیریت اعلام کرد که گزارش عملکرد وزارت صنعت در چارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بوده و در تاریخ مقرر 9 اردیبهشت ماه 94 به این سازمان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه قرار است گزارش عملکرد تمام دستگاه‌ها به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شود، گفت: در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی با همکاری دولت گزارشات دریافتی را تلفیق و ضمن جمع‌بندی تقدیم مقام معظم رهبری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در تاریخ 29 بهمن ماه سال 92 از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است که تا کنون حدود 16  ماه از ابلاغ این سیاست‌ها می‌گذرد. برای اجرایی شدن این سیاست‌ها شورای اقتصاد برنامه‌های عملیاتی وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را در تیرماه سال 93 مصوب و مرداد ماه همان سال ابلاغ کرد.

در مصوبه شورای اقتصاد که به امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رسیده، قید شده که سازمان مدیریت و برنامه ریزی پس از بررسی، تأیید و ابلاغ هریک از برنامه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی دستگاه مربوطه به‌عنوان دستگاه ناظر گزارش عملکرد اجرای این مصوبه را هر شش ماه یک بار برای رئیس جمهور ارسال کند.

۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۰۶
تعداد بازدید : ۴۱۵